miccibojj

Alla inlägg under maj 2011

Av miccan - 31 maj 2011 22:32

Dagen har varit mys, åkte till skolan där de inte var några lektioner, men ja o Malin bestämde oss för att åka dit o jobba klart med saker :)  det är mysigt med sånna dagar man kan lixom ut o chilla o röka eller göra vad man vill när man vill , inga måsten men får endå saker gjorda :) efter skolan åkte jag o älskling hem till mami, jag o sandra besämde att vi skulle fita mors dag idag, så mamma fick presenten som var från oss och tessi, en choklad fontän, jätte mumsigt att doppa jordgubbar eller andra frukter i :) vi grillade tidigare idag och Emmis har varit här en sväng :) 


Imorgon ska jag på student på nösnäs, det kommer bli najjs :)


  dålig bild men så här såg det ut ;) <3

Love miccis

Av miccan - 31 maj 2011 13:35

Min familj består utav min mamma, Ellinor, hon är 51 tror jag, jobbar som dagmamma, pappa, Bengt, jobbar på kungälvs sjukhus är 51 år och bor på orust, har inte så mke kontakt med honom som synd är :( sen har jag två systrar Sandra, 25 år jobbar på ica bor i stan , Therese 28 år bor i stan jobbar på guldfynd men är nu mamma ledig till världens finaste systerson Alevxander, hon bor även med sin pojkvän Kristian, Alex pappa ;)  mina föräldrar skilde sig när jag var 5 år så har massa bonus syskon. Min mamma är gift med Ingemar, han har två barn Johan 23 år och har en dotter som heter sigrd som är 5 månader, dom bor på tjörn, sen är det kristina hon är 26 och bor i stan med sin pojkvän. Min pappa är gift med Bettan som oxå har 2 barn, Mia, bor på orust med sin pojkvän och hennes två söner, Nicolas 8 år och Adrian 4 år, Mats bor i stan med sin tjej o deras son William 3 år, dom väntar även ett till barn ;)  sen har jag min lillasyster Annie hon är 15 år och bor i ale :)

Har ävem min lilla bebis, Ella min hund :) <3


 


Jag och mina systrar för ett antal årsen :) <3

Av miccan - 30 maj 2011 12:46

Hm, man hade ju massa smår kärlekar när man var mindre, vet inte hur många jag varit jätte "kär" i , men min försa riktiga kärlek var rasmus, vi blev ihop i februari förra året var ihop i två månader o sen efter 2 månader igen blev vi tillsammans i 2 månader, men nu har jag Jimmie som är min stora kärlek ! :)


Vet inte vad jag kan skriva mer :P åh va tråkigt ! :P


 

Av miccan - 29 maj 2011 19:00

Jag har haft många rädslor i mina dagar, just nu är jag sjukt rädd för ormar, jag får panik och skulle nog börja grina om jag såg en ute i naturen, jag jobbar lite smått på det och brukar hålla johan och deras orm när jag är där ;)  men att se en ute naturen lös är fruktansvärt hemskt, en annan rädsla jag har är att få tillbaka min deprision och just därför vägrar jag sluta med mina antidepresiva jag ätit i ca 4 år, jag vågar inte för att jag är så rädd att falla tillbaka... men så länge dom hjälper mig så funkar det för mig ! Rädslan av att förlora mina nära och kära är oxå ganska stor, och tanken på att allt kommer försvinna när man dör, jag kan få fruktansvärd död ångest om jag börjar tänka på det, var hamnar man sen ? tar allt bara slut, det är läskigt !!


  läskigt !! ;D 

Av miccan - 27 maj 2011 12:37

Sitter och fäller en tår, så himmla fint ! <3

Av miccan - 27 maj 2011 12:02

Ja som jag tror att ni flesta vet så heter jag Mikaela kallas för Micca, Jag fyller 19 den 10 agusti, Jag är från tjörn men bor för de mesta med min pojkvän på grannön orust i hans lägenhet, jag har även en pappa som bor på orust inte långt ifrån där min pojkvän bor. Jag går på mimers hus i kungälv andra året på medielinjen, jag trivs sjukt bra där och har en underbar klass o underbara lärare. Jag helgjobbar på ica i charken, det är faktiskt kul, ska även jobba där i sommar. Mitt största intresse är egentligen fotboll, jag började spela fotboll när jag var 5 år, men för 2 årsen så slutade jag och har inte spelat sen dess, något jag tycker är väldigt tråkigt, jag är jätte sugen på att börja men får inte riktigt tummen ur, jag älskar även att fota och redigera bilder, jag är inte så bra på att redigera men övar och prövar mig fram hela tiden, jag är väldigt lat!  Jag håller på att ta körkort , det har jag dock snart gjort i ett år, är nästan helt klar med körningen men eftersom att jag är lat så pallar jag inte att plugga, jag försöker komma igång med det nu för vill ha det nu i sommar, så jag försöker verkligen att peppa mig själv, jag har en liten vovve som heter Ella, saknar henne väldigt mycket nu när jag inte bor hemma, men är hemma minst en gång i veckan iaf, jag har 2 systrar, Sandra och Therese 25 o 28 år, Therese har en liten pojk på 7 månader, ni har sätt massor med bilder på honom ;) han är min lilla solstråle och man blir så lycklig när man är med honom, eftersom mina föräldrar är skilda så har jag även bonussyskon, 4+1 kan man säga, Annie är som min lillasyster hon bor i ale och vi träffas inte så ofta men hon komme alltid vara min lillasyster!, sen är det johan han har en liten tjej på typ 4-5 månader , och vi har jättebra kontakt, sen är det kristina som jag inte träffar så mycket och ah känner henne inte så bra :P sen är det mats han träffar jag inte heller så ofta, han har en son på 2 år och ska snart få ett barn till :) sen är det mia, hon har jag jätte bra kontakt med hon har två bran nicolas 8 år, och adrian 4 år, mina älsklings pojkar, nicolas är nästan som min lillebror för han bodde hos oss när han var föddes, men båda två betyder oroligt mycket för mig ! hm vad ska man berätta mer ? ni får fråga om det är något mer ni vill veta ;) 


  Här har ni mej ;) Lovemiccis <3

Av miccan - 27 maj 2011 11:55

Förlåt för att jag är så virrig o sånt, men jag vill stanna här har jag nu bestämmt mig för, jag skiter i devote o stannar här där de är bra ;) hihihi...


Jag funderar på att göra en sånhär :
01 – Presentera mig själv 
02 – Mina rädslor 
03 – Min första kärlek 
04 – Min familj 
05 – Vad är kärlek för dig? 
06 – Min bästa vän 
07 – Ett ögonblick 
08 – Min tro 
09 – Min favoritplats 
10 – Mina ovanor 
11 – I min ryggsäck 
12 – Den här veckan 
13 – Ett datum du aldrig glömmer 
14 – Det här saknar jag 
15 – Mitt favoritminne 
16 – Min favoritfödelsedag 
17 – Detta ångrar jag 
18 – Min första kyss 
19 – Ett annat ögonblick 
20 – Den här månaden 
21 – Det här upprör mig 
22 – Det här får mig att må bättre 
23 – Det här får mig att gråta 
24 – Mina drömmar


för att min blogg inte bara ska handla om mina tråkiga dagar så tänkte jag att en sånn här grejj skulle kanske vara lite kul :P eller vad tycker ni ?

fick ideén av min vän Martina http://glitterbarnet.blogspot.com/ som tänkte göra det på sin blogg, så jag tänkte "härma" henne lite nu ^^


Ovido - Quiz & Flashcards