miccibojj

Alla inlägg under november 2010

Av miccan - 30 november 2010 17:17



1.är du beredd? - antar det
2.okej då börjar vi - jap
3.vad heter du? - Miccan
4.hur gammal är du? - 18
5.hår färg ? - blond o svart
6.lång / kort ? - mellan typ
7.skostorlek? - 39
8.använder du bh? - ja
9.om ja vilken storlek har du? de vet inte du
10. vad har du för färg på dina underkläder? - just nu, blå
11.är du kille?- nej
12.är du tjej? - jaa
13.runkar du ofta? - Jaoo
14.är du singel? - jaaa
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu?- yes
16.är du intresserad av nån tjej/kille?- ja tyvär
17.är du oskuld? - Nej
18.om nej hur gammal va du när du förlora den? -16
19.har du ett förhållande? - nej
20.har du pussat någon du varit tillsammans med någon gång? - yes
21.kan dina föräldrar lita på dig? - kanske
22.har du glasögon? - igentligen
23.har du bra självförtroende? - ibland
24.har du blivit sviken nån gång? - ja.
25.hur är ditt humör just nu? - förvirrad
26.har du testat på knark? -  no
27.tycker du om jordgubbar? - jadå
28.har du druckit dig full nån gång? - Jao
29.har du testa snusa? - nää
30.har du rökt någon gång? - Ja
31.har du några syskon? -  ja
32.vad har du för mobil? -  samsung
34.tycker du om att sola? - nja
35.gillar du grillat? - aaråh
36.går du på någon sport? - jao
37.spelar du nå instrument? - nää
38.favorit film? - mångaaa
39.hur mår du? - sådär
40.vad skulle du offra allt för? - vet inte
41.lunarstorm eller bilddagboken? - bdb
42.vad har du gjort idag? - Vart i skolan 
43. Är du snygg? - tycker jag inte
44.vad är de bästa med dig? -  vetinte
45.vad är de sämsta me dig? - att jag är som jag är ibland
46.kan du cykla utan händer? - yes,
47.har du moppe? - nää
48.har du körkort? -  nej
50.har du magrutor - yes, under fettet
51.vart bor du ? - Tjörn
52.trivs du där? - Nej
53.favorit stad? -   gbg
54.hip hip hora eller fjorton suger? -  fjorton suger
55.är du bisexuell? - nej
56.vad tycker du om bögar? -  älskar dom
57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort? - längre än mig
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - vene
59.vilket lag i allsvenskan håller du på? - IFK
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? gbg
62.dricker du? - JA
63.har du tröttnat på frågorna? - lite,
64.bra då fortsätter vi - mm
65.har du egen dator? - ja
66.egen tv? - yes
67.har du dvd? - ja
68.har du boxer? - ja
69.har du stor säng ? - nje
70.har du stort rum?  - nae
71.hur många kuddar sover du med? - 6
72.har du bra kontakt med dina föräldrar - ibland
73.sova ensam eller med någon? - med ngn
74.vem sov du senast med? - nämner inga namn
75.när la du dig inatt? - vene
76.när vakna du imorse? - kvart i 8
77.vad heter du på msn? -
78.vet du någon som äger en blogg? - japp
79.vad har du för mobil nummer? -
80.vem hade du senaste msn konversationen med? - Rasmus

Av miccan - 30 november 2010 10:53

känner inte igen mig själv längre, allt är kaos jag har ångest kan börja gråta bara sådär utan att de är något, jag vill bara bort, jag är aggro mot allt o jag vill bara skrika, jag vill bara ta nått som får mig lugn för en stund...


Det värsta är att jag utsättter mig själv för saker jag vet jag mår dåligt över, men för stunden känns de så bra o därför gör jag det ! Alla säger till mig att de är fel o varför o blir sura, men ni förstår inte, fan ingen kan fatta, jag vet inte vad jag ska ta mig tilll..


Jag vill bara skrika, gråta slå sönder något !! men får behärska mig även om de är svårt ! jag vill inte va sånn här, vill inte ha de så , jag är inte sånn här igentligen och vill inte att folk ska se mig så här, speciellt mina vännner !


man påvärkas så mycket av omgivningen oxå, de är jobbig, för allt som händer runt mig nu är bara kaos, o jag blir bara mer o mer kaos ! men klart jag måste finnas för mina vänner , även om jag kanske gör de lite för mycket ibland, för vad får jag tillbaka ? ingenting ,,....


Sitter i skolan nu, med världens klump i halsen, tårarna är så nära att jag vet inte vad jag ska göra, vill inte sitta o gråta i skolan, har graf o sen lunch, sen har vi ulf o då kommer de ju inte bli bättre direkt !!


Jag saknar min lilla bebis, han har blivit jätte stor o jag har inte träffat honom på jätte länge, men min jävla hosta förstör allt !! CP


skolan går åt helvette !!


Hoppas ni är lite gladare än mig o har de bra <3

Av miccan - 29 november 2010 21:39

Hallojsan !

har inte gjort så mycket idag, varit i skolan, o de gick inte så bra som vanligt, har utvecklingssamtal på torsdag o jag vill inte ens höra, men hur fan ska man kunna konstentrera sig på skolan när man har så mycket annat i skallen ?   


Har tappat matlusten , är inte hungrig o mår illa när jag äter, kan bero på hostan o för att jag är så stressad o fan hans moster !!


har inte gjort mycket alls idag, legat i min säng o kollat tv typ, sen vart ute o gott med emma o fanni :) <3


 

Av miccan - 28 november 2010 22:50

Heeej !      Dagen började lite depp men blev bättre under dagen, låg i sängen o mös med film och med mysigt sällskap av min bebis :)  senare gick jag med Alex,Martina,Maggis,Alice,Tjompa och Jonas ut , jag,alice o maggis åkte snowracer bakom tjompas bil   superkul!

Nu har jag duschat o ska kolla på en film o försöka sova, hur nu de ska gå utan host medicin    klantig som jag är tappa  jag ju flaskan i golvet så den gick sönder    



Av miccan - 28 november 2010 18:02

Heej !   


Startar nu min blogg här :)  min gammla blogg: http://mikelajellstam.blogg.se


hoppas ni tycker om den och att ni komenterar myckket !   





Puss miccan   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards