miccibojj

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

vad är det som händer ?!

Av miccan - 30 november 2010 10:53

känner inte igen mig själv längre, allt är kaos jag har ångest kan börja gråta bara sådär utan att de är något, jag vill bara bort, jag är aggro mot allt o jag vill bara skrika, jag vill bara ta nått som får mig lugn för en stund...


Det värsta är att jag utsättter mig själv för saker jag vet jag mår dåligt över, men för stunden känns de så bra o därför gör jag det ! Alla säger till mig att de är fel o varför o blir sura, men ni förstår inte, fan ingen kan fatta, jag vet inte vad jag ska ta mig tilll..


Jag vill bara skrika, gråta slå sönder något !! men får behärska mig även om de är svårt ! jag vill inte va sånn här, vill inte ha de så , jag är inte sånn här igentligen och vill inte att folk ska se mig så här, speciellt mina vännner !


man påvärkas så mycket av omgivningen oxå, de är jobbig, för allt som händer runt mig nu är bara kaos, o jag blir bara mer o mer kaos ! men klart jag måste finnas för mina vänner , även om jag kanske gör de lite för mycket ibland, för vad får jag tillbaka ? ingenting ,,....


Sitter i skolan nu, med världens klump i halsen, tårarna är så nära att jag vet inte vad jag ska göra, vill inte sitta o gråta i skolan, har graf o sen lunch, sen har vi ulf o då kommer de ju inte bli bättre direkt !!


Jag saknar min lilla bebis, han har blivit jätte stor o jag har inte träffat honom på jätte länge, men min jävla hosta förstör allt !! CP


skolan går åt helvette !!


Hoppas ni är lite gladare än mig o har de bra <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards