miccibojj

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

går åt rätt håll...

Av miccan - 12 januari 2012 00:17

vart hemma från skolan idag och igår pga magsjuka, inte väldans kul.. gårdagen var kaos, jag spydde o sov, typiskt för jag var faktiskt taggad på skolan, att träffa maloon o jessie o alla andra igen såg jag fram i mot, men icke sa nicke fick vi inte, men idag har jag iaf fått i mig nöstan en hel stallrik fil om man lägger ihop de, även ätit en skorpa och druckit blåbärssoppa och te ;) hälsosam mat, eftersom att jag gick ner mellan 5-7 kg igår var mammsen lite orolig, men inte konstigt att man går ner när man inte har något kvar i kroppen ? det ordnar sig säkert när jag kan äta igen, de värsta är ju att jag är svin hungrig, men man vågar ju inte slänga i sig för mycket heller, och efter resultatet igår så blir man ju ennu mindre sugen... det värsta är nog att vart jag än har kollat idag, fb,bloggar och tv så har de vart mat överallt, asså jag har ju aldrig varit någon riktig matfantast och jag menar mat har jag klarat mig utan länge innan, men nu är jag as hungrig, får äta upp mig imorgon för imorgon borde de ju vara lugnt tycker man ju =)

Det värsta när man inte kan äta är ju att man inte orkar något, jag har ikväll lagt in mina kläder, var en del nytvättat o efter de var jag helt slut, fast som mamma sa när man var liten, bilen funkar inte utan bensin likadant med oss människor äter vi inte orkar vi inte.


Hoppas ni alla har de bra och är friska o krya för att vara sjuk är aldrig roligt. <3


   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards