miccibojj

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av miccan - 9 januari 2012 22:46

Alltså en sån här borde verkligen alla tjejer ha, borde typ vara något man får av kungen när man fyller 15 eller nått x)

nej men vem vill inte ha en vän som alltid finns däär, sviker alltid och sttår i alla lägen ? kanon om du frågar mig.


 

Av miccan - 9 januari 2012 15:05

vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag använder smink, jag använder de som vanligt antar jag.. hehe



Dag 37 - Vad har du som bakgrundsbild på datorn?


 



Dag 38 - En sak du aldrig ska göra.


Något jag aldrig ska göra, hmm...

  • jag ska aldrig skaffa en orm, haha jag vet inte riktigt men de är en sak som jag adlrig kommer göra.
Av miccan - 9 januari 2012 14:43

Yes igår den 8 jan, fyllde min bonusbrors dotter sigrid 1 år så då blev det kalas :) åt tacos o tårta och hon hade fått jättefina saker :) mest kläder :P hehe..      


Av miccan - 9 januari 2012 14:33

från 2-8 januari var jag i fjällen-björnriket :) hade en helt underbarvecka med skidåkning och snowboardåkning...

vi bodde i ett kanonfint hus och jag var där med underbara människor :)  lägger upp bilder från veckan så får ni se hur underbart det var !!!


             

Ovido - Quiz & Flashcards