miccibojj

Alla inlägg under juni 2011

Av miccan - 28 juni 2011 22:03

Kommer inte skriva vad jag saknar, det kommer en bildbomb på det jag saknar ! :D


                   

Av miccan - 28 juni 2011 20:40

Ett datum jag aldrig kommer glömma är den 17 maj 2007, då jag, min pappa och hans fru åkte upp till stockholm för att träffa min farfar för första gången, det var underbarrt! det var nästan lite läskigt för när jag träffade honom så kändes det som att jag hade saknat honom hela mitt liv, utan att äns veta att han fanns :o


fiick reda på när jag var typ 15 år att min farfar inte var min farfar, min pappa fick då oxå veta att han som han trott vart hans pappa i 45 år inte var det och att han hade en helt annan pappa, jag blev shockad som tusan , de blev nog dom flesta, men jag bestämde mig för att träffa min farfar, något som mina syskon vägrade!

det var en sanbb berättelse men i vilket fall som helst så kommer jag alltid minnas den dagen !


  gammal bild på mig :P love miccis <3

Av miccan - 22 juni 2011 20:21

På fredagen vid 7 eller något åkte jag,mikael,jimmie och nielssen upp till mantorp på race :) när vi kom upp var kl 12 eller något, då drack vi lite o chilla sen skulle vi sova, i bilen -.- aldrig mer !! aldrig sovit så dåligt tror jag, sov la en timme eller nått, Mikael väckte alla vid 6 på lördagen och vid 8 började vi dricka, vi gick till tappen o käka, sen gick vi in på området och kolla på race, massa snygga bilar och det var faktiskt riktigt kul, dock blev det långtråkigt, det var fint väder så det var nice att sitta o ta en öl o kolla snygga bilar och bara chilla :) på kvällen blev det fest och det var massa folk massa musik och mycket dans:D sov bättre denna natten iaf ;) hehe, på söndagen regnade det så blev att åka bort till rasta o käka o sen bestämde vi oss för att åka hem , inte kul att sitta ute när det regna ;( hehe. det var en kul helg iaf, blev dock sjuk :/


Blev en del bilder (A) men gjorde en liten bild avv många bilder så jag slapp ladda upp alla, laddar dock upp några jag redigerat oxå :)


 

      puss <3

Av miccan - 22 juni 2011 19:49

Denna veckan har jag inte gjort så mycket, blev ju tvärförskyld i helgen, men i måndags så var frida här och det var trevligt, vi satt o tjöta o så, sen när älsklingen kom hem så lagade vi mat :) köttttfärssås och pasta (Y) gott bleev det.

 Igår så kom ingemar och hämtade mig och jag åkte hem till mami, vilade mig en stund och sen kom älskling, vi gick ut och träffa emma och fanni och sen gick vi till pizzan :) sen gick vi in och åt tacos, jag åt inte på pizzzan därför jag åt tacos ;) hehe. annars hade jag inte orkat det ! ;) sen blev det film och sova :)  idag sov jag ut o sen åkte jag med Emma.w till std och sen träffa jag emma.h och vi kollade lite affärer och så, sen åkte jag hem nu har jag ätit, imorgon vet jag inte vad jag ska göra kanske lite små shopping med emma.h och handla mat, ta hit mit wii o sjunga lite kanske ;) sen på midsommar vet jag inte ännu vart vi beger oss :P lördags hoppas jag på lysekilscruusingen :D 


  HAHAHA. någon har lagt upp en sjukt sööt bild på mig på fb x)

Av miccan - 21 juni 2011 21:27

Har ingen ryggsäck men i väskaan jag använt idag har jag, plånbok,dator,hörlurar, cigg,tändare,plattång,tabletter, hårddisc och solglasögon.


långetexten vare här ja :) 


 

Av miccan - 21 juni 2011 21:18

I ÅR HAR DU:

 
Lärt känna en ny vän: Yepp
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: Njae
Fått reda på att någon har pratat om dig: jo visst har man det...
Kysst en kompis: Ohyes :)

BLANDAT:

 
Vill du ändra ditt namn: Hm, jaa igentligen, eller de är inte så farligt längre, men har aldrig trifts med mitt namn ;)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: jobbade och hade kalas :P
Vilken tid vaknade du idag: först vakna jag 06,30 sen typ 11 kanske ;)
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov =)
Någonting som du längtar till: Åka utomlands med min älskling :)
Senaste gången du träffade din pappa: igår :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: just nu är det väl inget speciellt, men hur jag avr innan o det som hänt !
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa
Vad gör dig irriterad just nu:  folk som lägger sig i det dom inte har med att göra.
Långt eller kort: Långt!
Vad gillar du gällande dig själv:  oftast glad, vill ofta hitta på saker, hjälpsam och bryr mig om folk.

DIN FÖRSTA:


Operation: polyperna ^^
Piercing: naveln.
Tatuering: ingen ännu, men det kommer :)
Bästa vän: Jossan
Sport: Fotboll
Husdjur: kanin
Vaccination du minns: ingen jag mionns :P
Förälskelse: haha. naser tror jag :P
Alkohol du drack: öl

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: Kan inte välja..
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Spontan.
Tatueringar eller piercingar: båda :)


 

Av miccan - 20 juni 2011 14:39

Hahaha. min ovanor, vart ska jag börja ;) hehe


Jag äter för mycket gottit, dvs, godis,chips o såntädr onyttigt, gäller även onyttig mat, dricker alldeles för mycket cola, dricker mins en liter per dag ttyp :/  jag har slutat träna, måste börja igen men får inte tummen ur, jag försover mig väldigt ofta och stannar lätt hemma från skolan, jag pluggar för dåligt och jaa, ni fattar :P  sen röker jag ju oxå och det är ju ingen bra vana direkt ^^



  bild från i vintras :P

Av miccan - 20 juni 2011 14:22

Min favoritplats, hm jag vene, jag har la ingen speciell plats som jag känner så, gillar många platser, typ sängen :P hehe, men det är endå inte min favoritplats, men det här va ju sjukt svårt asså :P min favoritplats skulle va där solen sken det var varmt i luften och havet en pool i närheten oxå så man kan välja mellan hav o pool , sen skulle alla mina vänner jag tycker om varit där och självklart min älskling :) kalla cider och öl skulle det finnas så de räckte och blev över :D  hm, undrar vart denna plats finns ;) hehe.


 

Ovido - Quiz & Flashcards