miccibojj

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av miccan - 9 juni 2011 13:42

hm,vad ska man skriva här, jag har så svårt att komma på det.. finns ju många ögonblick man mins.


men ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma är när vi var och hämta min lilla bebis i skåne, glädjen när dom sa till mig att jag skulle få en hund, känslan jag fick i kropppen när bettan ringde och sa att jag var tvungen att köpa massa saker för vi skulle hämta henne dagen efter.. Jag minns det så väl när vi kom hem till dom som hade henne, dom bodde på en stor gård med massa djur, och ute i en "hage" på gräset satt hon, ella och hennes syster som var ljus, hon var så liten, jag minns när jag höll henne i min famn och hon sov, hon var så sjuk liten.  Ella kommer alltid vara min lilla bebis, jag älskar henne !!


  




Ellas första dag hos oss <3


   fin bebis för två sommrarsen <3

Ovido - Quiz & Flashcards