miccibojj

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av miccan - 15 juni 2011 23:48

Känns verkligen inte som sommarlov :P hehe, har inte skrivit på länge o till och med jag själv  känner tt de är tråkigt, har haft mycket att göra, mycke i skolan o mycket runt om kring, men nu äntligen är de sommarlov, eller lov o lov blir la att jobba en del i sommar va de värkar som, har ju inte fått mitt schema ännu o de är lite segt, men de kommer väl :)  Igår var jag o red med emma på hedda o fölet var med, helgaken är hon :) färgade även mitt hår rött igår :o va hände där :P men jag är helmöjd, fast inte med sidecutten, den är jätteröd, funderar på att färga den svart (Y)  Ska blir böttre på att uppdatera jag lovar :)


  En bild på mig o frida från nationaldagen då vi var hos barbro :) <3

Av miccan - 15 juni 2011 23:44

hm min tro, jag har ingen speciell tro, de enda jag kan tro på eller tro o tro men jag kan tänka att de borde finnas ett liv efter döden, men jag har ingen tro så, asså jag är ju typ kristen för de är väl typ alla som är döpta o så, sen när man hör alla dessa sagor eller va man ska kalla d så börjar man tänka är de sant eller inte.. hmm :P

Jag tycker absolut inte de är nått fel med att tro på gud eller ha andra åsikter om den saken, alla få tro va dom vill, accepterar dom mig accepterar jag dom !!


  puss

Ovido - Quiz & Flashcards