miccibojj

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av miccan - 7 juni 2011 00:03

Jag har inte bara en bästa vän, jag har 4 :)


Emma Wislander

Har känt emma i flera år, sen vi var små, har alltid bott grannar. vi har inte alltid varit så här nära men de senaste åren har vi varit det, kan prata med henne om allt, vad som en händer vet jag att hon finns däär, det är henne jag ringer när jag mår dåligt. det är henne jag kan ha sjukt kul med :) vi blir cp när vi är med varandra , eller så sitter vi o snackar, saknar henne nu för vi ses inte så ofta längre :(


 

Martina Hansson

Jag o martina har känt varandra ja du , typ hela livet tror jag, vi har varit vvänner till och från, men de senaste åren har vi verkligen varit tajta, vi är nästan alltid glada när vi är tillsammans, lixom vi blir på något konstigt sätt konstiga av varandra :) något jag tycker är bra, saknar 'även henne sjukt mycket då vi inte ses så ofta.,när jag bodde hemma sågs vi varje dag ! <3


 


Emma Höhmann

Emma har jag känt sen jag var liten, vi har spelat fotboll tilsammns o typ alltid vetat vem hon var, men när jag började på gymnasiet så börja vi i samma klass, och för lite mer än ett halvåårsen kanske så blev vi riktigt nära, vi började umgås mer o mer o jag litar verkligen på henne. vi kan tjaffsa o retas men vi vet va vi har varandra, hon är en underbar vän som alltid finns där.


 

Fanny Holmquist

Fanny har jag oxå känt sen jag var liten o vi umgicks en del som små, men de senaste året har vi kommit allt närmare varandra, vi träffas inte så ofta men jag vet att jag alltid har henne. när vi ses snackar vi om allt, hon har en speciell humor som jag älskar :) alla borde få ha en vän som fanni :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards