miccibojj

Alla inlägg under april 2011

Av miccan - 22 april 2011 01:21

Onsdagen var najjs :) Började dock med tandis , men hon jag hde var helt okej och vi skulle typ bara snacka så det funkade (: fick först åka in till std med bilnycklarna till Emma så vi kunde hämta jimmies bil så hon kunde köra mig dit (Y) hämtade upp Tina på vägen oxå :) när vi var klara där åkte vi och köpte färska jordgubbar och åkte hem till mig, jag gjorde chokladsås så åt vi det o glass såklart :) sen fota jag Emma o Tina lite o vi mös i solen :) sen hämta vi Jimmie på jobbet och åkte o hämta hans bil som äntligen var lagad :D körde ut till orust för att lämna den andra bilen och sen hem igen, då blev det mat o ta det lite lugnt, sen körde Jimmie mig till Tina där Emma oxå var, då var det dax för att plåga sig med att vaxa benen, trodde jag skulle dö, men det var inte så farligt, ska göra andra benet imorgon för klockan blev så mycket, tinas mamma fick punka i std när vi skulle hem , så efter många om och men så kom vi entligen hem :P hehe.


Idag har jag varit fotograf för Emmas pappa o hans kompisar med deras motocyklar :) det var kul, vi åkte hem till en som hette barbro där det bjöds på mat och sen fota jag dom, riktigt nöjd med vissa bilder, får hoppas att dom oxå blir nöjda (:  sen åkte vi o hälsa på zacke när han jobba (: sen mötte Jimmie upp oss i std o vi åkte hem, då var syster o min älsklings bebis här :D  åt grillat o så :) sen åkte vi in till stenungsund o var med Anton,Engel,Zacke,Emma o Tina :)  nu sover min prins så gott o jag ska sätta på en film o sova jag med (:


Lite bildeer från igår&idag (:




Bilderna på emma o tina hade jag inte på denna datorn så de kommer upp en annan dag. Bilden ni ser är bara någon random från idag, har snyggare men orka inte leta nu, ;) hehe


PUSS <3

Av miccan - 22 april 2011 01:13

Jag älskar dig jag kanske inte visar det

Så jag skriver det hära brevet för att bevisa det

För allting som du gör för mig, varje gång du rör vid mig

Får mig att inse att jag skulle kunna dö för dig

För du har allt det där som ingen annan har

Vilket gör att faktiskt stannar kvar




Du har: 
[x] märkes-skor 
[x] märkes-jacka 
[x] tv på rummet 
[ ] dvd på rummet 
[x] dator på rummet 
[ ] telefon på rummet 
[x] en kamera 
[ ] en videokamera 
[x] din familj har en bil 
[x] din familj har fler än ett hus.
[ ] din familj har fler än två hus 
[ ] din familj har fler än tre hus


Total: 7


Du använder dagligen: 
[x] dyr parfym  
[ ] foundation 
[] concealer 
[ ] rouge 
[ ] puder 
[ ] läppglans/lipsyl 
[ ] solpuder 
[ ] mascara 
[ ] platt-/lock-tång


Total: 0


Du ser på: 
[] desperate housewives 
[] grey's anatomy 
[ ] heroes 
[ ] the oc 
[] sex and the city 
[x] ugly betty 
[ ] scrubs


Total: 1


Du har sett: 
[] just my luck 
[  john tucker must die 
[x] titanic 
[] moulin rouge 
[x] high school musical 
[x] high school musical 2 
[x] epic movie 
[ ] dude, where's my car? 
[x] the perfect man 
[] the wedding crashers 
[x] freaky friday 
[x] legally blonde 
[x] not another teen movie 
[x] bring it on 
[x] bring it on again


Total: 10


Du säger ofta: 
[] whatever 
[] oh my god! 
[x] venne 
[ ] cutie 
[ ] sweetie 
[x] nehe ? 
[x] säkert ?


Total: 3





Summa: 21
1-22 = ghettokid
23-29 = normal
30-37 = bortskämd unge
38-49 = överklass-snobb



Fett najjs, kunde inte låta bli att göra denna.

var ju sånna man gjorde på tex bdb förr ;) haha.

kul liv jag har, i know :D



 


PUSS <3

Av miccan - 20 april 2011 11:03

Tisdagen började med tandis :( det är fan det värsta jag vet, finns inge värre än att gå dit :s  Men det gick la bra typ.... sen joggade jag till s backen, blev lite små streckor då jag gick men endå bra av mig :P  mötte emma,max o johannes så gick jag med dom hem :) så kom emma oxå :) jag o emma o tina skulle chilla i solen men det var ju inte alls mycke sol :(  så vi åkte till tinas stall o red på hennes hästar ist :) jättte kul o hon har världens sötaste föl :D  sen blev de kolla film med älsklingen :)


     

Hur fina som helst :)


Jag ska åka till tandis om ca en timme igen :(  sen vet jag inte vad jag ska göra :P får la se vad som händer :)


Puss så länge :)

Av miccan - 20 april 2011 10:53

Helgen var nice :) var på fest i lördags hos Jesper&Mickan :) det var trevligt, lite segt men endå trevligt :) På söndagen sov vi länge, sen åkte vi till orust, Jimmie åkte hem o fixa lite saker och jag hälsade på pappa :) så det blev att busa med mina favorit killar :) sen åkte vi hem och då blev det grillar, MMMMM underbart :D

I måndags åkte jag o Emma.w till stan, där träffade vi Martina :) shoppade massa sommarkläder :D köpte en klänning,shorts,4 linnen,bh typ och ett armband :p Jimmie kom in till stan och vi tog en fika i gräset vid operan, jättemysigt :)


        Bilder från söndagen :)

Av miccan - 16 april 2011 18:15

  

  • Vårvädret
  • åker till Turkiet om en vecka
  • Jimmie får sin lägenhet snart
  • mami gör mega god mat nu.
  • Inte långt till sommarlovet nu
  • jag har sjukt underbara vänner !

 

  • har massa i skolan att göra som jag ligger efter med
  • missar en vecka i skolan när vi åker
  • jimmie är seg
  • att jimmie inte ska med till Turkiet
Av miccan - 16 april 2011 18:04

Dagen började med underbart väder, gjorde mat , risgrynsplättar (Y) speciellt men sjukt gott, jimmie såg lite tveksam ut när han såg de men ttyckte det var svin gott :D  såg ut som bebisgröt ungefär , blev inte så fint men det är ju smaken som räknas ;) hehe. sen blev det en cider o en cigg i solen med martina o veronica , satt i shorts o bikini, hur soft som helst (: 


Vid halv 3 åkte vi till std o hämta upp jimmies pappa o monica sen körde dom mig till tess där mami var :) myste lite med alex o sen åkte vi hem :) nu ligger jag här o väntar på jimmie, blir antagligen fest ikvääll (Y)


Måste bara berätta en sak, én jävligt läskig sak som hände igår...

Mami var hos syster o sen på kalas igår, hon sa att hon skulle var hemma vid 9  men de var hon inte, tänkte inte mer på det , det blir ju nästan aldrig så när man e på kalas, svårare att komma iväg en man tror, iaf för vuxna som ska hjälpa till o prata med alla i hundra år, tvärjobbigt !! men iaf så satt jag på toa så ringde det på ingemars tel o de första jag tänkte va typ tänk om det är mamma, hon kanske har krocckat eller nått, men ingemar sa inget så tänkte inte mer på det så gick o la mig, sen idag fick jag reda på att min mamma hade blivit påkörd igår, hände ju inget allvarligt eller så som tur var, men fatta var läskigt att jag satt o tänkte på det o så hade det faktiskt hänt :o 


Hoppas ni får en kanonkväll mina kära vänner :)


  Love miccis <3

Av miccan - 15 april 2011 16:38

Dagens humör: Seg o rastlös vill göra nått kul :D

Dagens mående: Seg

Dagens borde: Plugga mer :p

Dagens vill: vara ledig imorgon o hitta på nått kul ikväll :)

Dagens frisyr: uppsatt o helt galet

Dagens smink: nada broo

Dagens klädsel: sis mjukisbyxor som är jätte stora , love it ! randig tröjja

Dagens favoritlåt: sirius-fuck up-feat. Askim soul children

Dagens hatlåt:  inngen

Dagens planer: mysa med jimpa när han kommer sen får vi väl se :D

Dagens vill ha:  pengar.

Dagens längtan: nästa lördag :D

Dagens beroende:  cola
Dagens tråkigaste:  att vänta på jimmie :D

Av miccan - 15 april 2011 14:25

Mår helt okej asså, det är fredag , påsklov och en vecka kvar tills vi åker till turkiet :) Blev ingen skola idag palla inte, ligger hemma o pluggar, ska fixa så jag kommer ikapp i de flesta ämnen, håller på med en tidning nu som snart är klar, sen är de några uppgifter i foto jag måste göra :)  Ligger o kollar på kniven i hjärtat oxå, helt okej att ligga o kolla på den sammtidigt :)


Vettefan vad jag ska göra idag, kanske måste jobba imorgon, orkar inte egentligen men måste man så måste man ;) o pengarna e ju gött :D

får se vad man hittar på på lovet oxå :)


nu ska jag kolla vad jag har för sommarkläder o plugga , ha de bra :)


 


Love Miccis <3

Ovido - Quiz & Flashcards