miccibojj

Alla inlägg den 7 april 2011

Av miccan - 7 april 2011 23:14

Nytt utseende och fler läsare, jag är glad :) ska försöka uppdatera lite mer och skriva lite mer rolia o intressanta inlägg, förslag på vad jag kan skriva om ?? :)

Säg gärna va ni tycker om nya utseendet oxå :)


Nu blir det film o sova :)


 

Puss <3

Av miccan - 7 april 2011 15:18

Martina har fått bilder från sin gammla dator o jag var tvungen att ta bilderna jag med :D  skratta gott när vi såg dom :) så här får ni, titta o njut :)


                                        sööta bilder :)  vet inte exakt när bilderna e tagna, de flesta är från 2008 iaf ;)


Love Miccis <3

Av miccan - 7 april 2011 09:17

Har inte orkat skriva på ett tag, har inte haft något speciellt att säga, men har bott hos emma sen i söndags o det har varit jätte mysigt, vi har lagat mat, kollat tv o bara tagit det lugnt :) mysigt <3


Har varit sjukt trött denna veckan , knappt kommit upp någonting, i veckan och sovit hur mycket som helst, kan ju dock vara därför jag är så trött, sover för mycket ^^


Helgen var nice, på fredagen gjorde jagh inget alls, var med jimmie, somna tidigt. Lördagen började med att vi tog det lugnt, sen åkte Jimmie hem o jag gjorde mig iordning, sen åkte vi till jörlanda där vi skulle äta middag hela släkten för att fira mormor, sen mötte jag upp jimmie i Myggenäs o vi drog till Kungälv , till combi där Cissi, Emma, TIna o Alex var :)  dansa som galningar o hade svin kul, stanna dock inte så länge men det var kul endå ;) sov länge på söndagen o det var behövligt :) senare när vi hade ätit o så åkte vi upp till Emma o Max o johannes såklart :) sen blev det en sväng till donken o träffa emma o dom :)  sen hem igen o bo hos hemma tills onsdag som jag sa tidigare ;) hehe


nu sitter jag i skolan med mimmi o emma medans de andra har engelska, är svin trött men får la kämpa på när jag endå är här, efter skolan blire polisen o fixa pass :D  kanske blir utomlands på påsklovet, hoppas :D


Sen blir det nog en myskväll med älsklingen tror jag <3


tänkte skriva något vättigt men får se om jag orkar, kommer senare i så fall, Puss <3


      Kalas :D


Love miccis <3

Ovido - Quiz & Flashcards