miccibojj

Alla inlägg den 12 april 2011

Av miccan - 12 april 2011 00:03

Orkar igentligen inte skriva nu, men känner att de få läsarna jag har måste jag ju försöka hålla kvar ;) hehheehe


Helgen har varit helt okej, I fredags var jag o jimmie först i std o träffa emma o zacke , emma var arg så de var inte kul :p eller lite faktiskt ;) hehe. vi åkte hem till migg o bjöd över martina o veronica , vi gjorde typ inget alls, sen drog zacke o vi andra stack upp till tina en sväng, det var mysit, men jag var så jävla trött.. åkte hem vid 11 någon gång, somna direkt ;P  På lördagen var det till att gå upp tidigt för att jobba :) goa pengar (Y)  sen hem göra mig iordning o sånt, sen kom emma o zacke o hämta upp mig, vi hämta upp tina på vägen oxå, sen åkte vi till stan o lämna zacke :)  vi andra åkte mot kungälv där det skulle bli en kanon kväll med brudarna, vi åkte hem till alex o föra lite gjorde oss iordning o sånt :) sen till combi, härliga vakter hade dom ;) hehe. blev inte lika lyckat som jag hade hoppats men men, jag o emma åkte o hämta zacke senare iaf o sen hem o sov :D

Ps söndagen skulle man upp tidigt igen, då var det dax för sigrids dop :) det var mycket trevligt :) när jag kom hem somna jag nån timme eller två, vakna av att älsklingen kom hem till mig , då blev jag glad :)  sen åkte vi på mary kay grejj på orust, sen blev det mys o sova :d <3


Idag blev det ingen skola, försov mig.. följde med emma o max till std o sen åkte jag upp till emma o plugga, engel o zacke kom förbi en sväng o även tina :) har redovisning på en grejj imorgon så var tvungen att bli klar idag, gjorde lite hemma hos emma o fick göra lite nu, har en grejj kvar men hinner göra den imorgon hoppas jag :) inte nöjd med vissa saker men men, så går det när man sparar allt in i de sista ^^  som jag gör med typ allt  -.-


Bilder från dopet kommer en annan dag, God natt


love miccis <3

Ovido - Quiz & Flashcards