miccibojj

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

typ på topp igen ..

Av miccan - 15 januari 2012 23:02

Japp känner mig som människa igen iaf, orkar typ vara ute och typ göra saker :) hehe.

Ska ju försöka hålla mitt nyttiga jag nu, för under veckan har varken läsk eller andra söta saker ätits, jag drack ju ca 2 liter cola om dagen innan jag blev sjuk och nu är det 0 lite, dricker vatten helst citronvatten , te och blåbärssoppa :)

älskar ju vatten, det har jag alltid gjort :) och ist för att gå hämta chipspåsen eller äta choklad när jag inte har så mycket annat för mig eller blivit sugen har jag ätit, skorpor,riskakor,morötter eller fil och flingor :) hoppas att detta nu håller i sig, svårare att gå o köpa en tallrik fil än en godis bit i skolan ;) hehe. men ska försöka, sen när jag är helt på topp ska jag börja träna till 100 och verkligen ta tag i detta nu :) önska mig lycka till :)


Igår var jag bara hemma, jonas kom över och vi spela lite kort på kvällen , men annars bara lugnt :)

idag har jag vart i stenungsund, köpte present till johan och handlade mat me mami :) sen kom Sandra o Jonas på middag, mamma oh ingo har ju inte träffat honom innan så de var ju trevligt ;) sen åkte vi ut till Johan och gav han presenter och åt tårta, jag smaka bara en pyttebit men de var så sött så jag mådde bara illa, drack en kopp te ist :)

snackade en lång stund med Maggis oxå , det var mysigt! :)


Nu gäller det att tagga till för skolan oxå, har ju inte varit där sen 21 december :P hehe.


 


Gammal bild på mig o magdis :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards