miccibojj

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av miccan - 26 januari 2012 22:03

Jaop, här kommer ett lite försenat inlägg om min helg, som för övrigt vart underbar !! :)

Fredagen var bara chill, tog det lugnt och typ sov tidigt :) ihih. På lördagen gick jag upp hyffsatt tidigt, tog bussen till Varekil där Lilla Fridolf hämta upp mig, sen åkte vi och hämtade upp Mickan :) sen drog vi mot torp, en väldigt mysig tripp med grymma brudar. Fick köpt mig present till Martina, en tröja, ett armband, en t-shirt typ :)

när jag kom hem blev de att rusa in i duschen, byta om oo ta med sig alla saker över till grannen, de var Party på gång, vi gjorde oss iordning, och det började med en god måltid, fahitas :D  Jaag var bartender denna kväll och jag kan säga att mina talanger är icke att leka med ;) det var ett trevligt litet Party med mycket trevligt folk :)

Natten blev lång så söndagen blev en riktig slappar dag, en perfekt söndag, vi kollade på film hela dagen, bl.a sunes sommar, en klasssiker :) senare blev de pizza :) somnade tidigt för var helt slut .... men hade en super mysig dag :)

langar lite bilder från lördagen :)


             

Ovido - Quiz & Flashcards