miccibojj

Alla inlägg under augusti 2011

Av miccan - 16 augusti 2011 11:48

10 augusti , min och sandras födelsedag :)


          


3 augusti, Bexet :)


                


fest hos mange :D  


         


bada med gott folk :)


     

kommer mer en annan dag :D

Av miccan - 16 augusti 2011 11:37

Ja nu var jag tillbaka igen, saknat blogganndet lite faktiskt, men när man jobbat 10 timmar o kommer hem så orkar man inter lägga sig o blogga , inte jag iaf.

 men jag lovar er att det kommer bli bättre nu när jag jobbat klart o skolan börjar snart ;) jobbade ju min sista jobbdag i lördags o det känns gott som tusan, har en veckas ledigt nu där jag ska försöka hinna med allt jag inte hunnit i sommar, igår blev en sån där dag då jag bara bestämde mig för tt sova länge ligga hemma i soffffan o bara njuta :) och det gjorde jag oxå :D  sen kom Jimmie o emma o hämta mig o vi åkte å hämta frida o så käkade vi pizza, usch.. sen chillade vi lite hemma hos oss, sen åkte vi hem till tjörn, fått en 180 säng så sjukt najjs vare, som att ligga ensam men endå ha någon brevid sig  


Nu har jag tagit en härlig dusch och väntar på att erik ska komma o hämta mig, får se vad vi hittar på :)  sen ska jag hem till frida o tagga, för ikväll blire kulturkalaset o kolla på Looptroop Rockers med frida o några mer :) fett najjs!

Imorgon blire in til syster antagligen o senare träffa Bella, får se om jag kan hänga med tina o dom ut på krogen oxå :) annars blire krogen på torsdag iaf :) och på lördag blire vallåkra :D


  puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards