miccibojj

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

sommar kännslor =)

Av miccan - 16 april 2011 18:04

Dagen började med underbart väder, gjorde mat , risgrynsplättar (Y) speciellt men sjukt gott, jimmie såg lite tveksam ut när han såg de men ttyckte det var svin gott :D  såg ut som bebisgröt ungefär , blev inte så fint men det är ju smaken som räknas ;) hehe. sen blev det en cider o en cigg i solen med martina o veronica , satt i shorts o bikini, hur soft som helst (: 


Vid halv 3 åkte vi till std o hämta upp jimmies pappa o monica sen körde dom mig till tess där mami var :) myste lite med alex o sen åkte vi hem :) nu ligger jag här o väntar på jimmie, blir antagligen fest ikvääll (Y)


Måste bara berätta en sak, én jävligt läskig sak som hände igår...

Mami var hos syster o sen på kalas igår, hon sa att hon skulle var hemma vid 9  men de var hon inte, tänkte inte mer på det , det blir ju nästan aldrig så när man e på kalas, svårare att komma iväg en man tror, iaf för vuxna som ska hjälpa till o prata med alla i hundra år, tvärjobbigt !! men iaf så satt jag på toa så ringde det på ingemars tel o de första jag tänkte va typ tänk om det är mamma, hon kanske har krocckat eller nått, men ingemar sa inget så tänkte inte mer på det så gick o la mig, sen idag fick jag reda på att min mamma hade blivit påkörd igår, hände ju inget allvarligt eller så som tur var, men fatta var läskigt att jag satt o tänkte på det o så hade det faktiskt hänt :o 


Hoppas ni får en kanonkväll mina kära vänner :)


  Love miccis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards