miccibojj

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av miccan - 18 maj 2011 23:01

känslan när de aldrig tar slut, den hade jag nyss... jag läste och läste och läste och skrev och skrev och skrev, men fortfarande hade jag lika mke kvar kändes de som, ush, varför sparar man alltid läxor till sista dagen eller man o man jag gör det, sen efter varje gång säger man till sig själv att nästa gång ska jag plugga flera dagar innan så jag inte få för mycket, sen sitter man där kvällen innan provdagen och har inte pluggat ett skit, och har hur mycket som helst att göra och man kan inte gå o lägga sig för man måste plugga.. mm joo dde måste ju bli en ändrig på de här från min sida, snart är det sommarlov, bara att ta tag i de nu de sista o satsa sten hårt i 3an sen :)  värt ett försök...


Idag spelade vi fotboll på idrotten :) super kul, vi spelade en match mot op och vi förlorade, men hela klassen var super taggade och as grymma :D vi borde vunnit     men vi ska slå dom nästa gång, då blir de brännboll och sen skulle vi ha öl häva tävling oxå någon gång tror jag, får la se va de blir av den saken ;) hehe.

Men iaf, det var sjukt kul att spela fotboll igen, saknar det verkligen och vill börja, men vart ska jag spela , det är frågan...


Nu ska jag sluta plugga iaf, och sova så jag orkar upp imorgon och klara 2 prov :o

hörs love miccis <3

Ovido - Quiz & Flashcards