miccibojj

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av miccan - 16 maj 2011 14:00

Helgen har varit kaos sammtidigt som jag har haft det kul. I fredags började jag dagen med att åka in till skolan och skriva prov, det gick helt okej , kändes så iaf, får la se när jag får svaret ;)  ledsen jag kommer bli om det gick åt skogen ^^

Sen åkte jag iaf in till stenungsund och träffade maggis :) vi gick på torget lite och sen åkte hon med mig hem till orust (:  vi gjorde lite mat o satt och myste sen kom vi på att vi ville spela friisbeegolf så vi bestämde oss för att göra det, och frågade johan och simon, när vi kom över till andra sidan gick det ingen buss så simon kom och hämtade oss :) simon var helt cp så jag skrattade hela tiden i typ 1 timma det behövde jag efter några tårar :) det gick inte så bra med själva spelandet men vi hade det trevligt och jag kunde tänka på annat :) När jag kom hem så gick jag en promenad med Emma och Johannes :) snacka massa , sen träffade jag fanni senare på kvällen och det var mys, sen gick jag o la mig , upp tidigt på lördagen och jobba :) det var ganska mycket att göra så det var kul, sen kom Älsklingen o hämta mig och vi åkte hem till mig o hämta saker och åt :)  sen hem till orust, duscha o göra sig iordning för lilla Anton fyllde 18 :)  var hemma hos honom först o grilla o grejjer, och sen drog vi till harrys, där de var pro party  typ :P haha. så jag, jimmie, emma,mikael,zacke,engel och pirelli drog till orust skulle åkte hem till oss egentligen men hamna hos nån P12 :D satt o snacka med Mikael typ hela kvällen och det var trevligt, sen drog vi hem till oss, fick med oss några trevliga killar på vägen :P  rökte vattenpipa o tjöta, sen drog dom o emma o mikael däcka i soffan o jag o jimmie i sängen, vene om zacke sov ;) Men sen när vi vakna va zacke o emma borta ;D haha.


Igår chilla jag mikael o jimmie först , städa lite o sen sova jag en timma typ, sen körde mikael oss hem till mig där jimmies bil var, så vi käka o hämta lite saker, sen hem till oss igen, gjorde dipp o hade köpt chips o så, vi tvättade och kollade på film, jimmie tvinga mig att kolla på pirates of the caribien eller hur det nu stavas :P  nu fatta jag de med black pearl o jack sparrow som vi träffa i turkiet, var faktiskt likt, många miner o sånt var sjukt likt ;) hehehe.

Det var ju ingen favorit men den funka ju, vi ska se alla filmer o sen gå på den som går på bio nu :P ehehe.


Blev ingen skola idag, måste seriöst skärpa mig för jag kommer fan bli av med studiebidraget annars :s  idag ska jag sova hemma iaf så jag kommer upp, vill inte missa livskunskapen imorogn vi ska snacka sex och sammlevnad går ju inte missa (A) hahah.


sorry för lång o tråkig text :P  vad har ni gjort i helgen ?? :) Puss miccis


 

Ovido - Quiz & Flashcards