miccibojj

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

04 – Min familj

Av miccan - 31 maj 2011 13:35

Min familj består utav min mamma, Ellinor, hon är 51 tror jag, jobbar som dagmamma, pappa, Bengt, jobbar på kungälvs sjukhus är 51 år och bor på orust, har inte så mke kontakt med honom som synd är :( sen har jag två systrar Sandra, 25 år jobbar på ica bor i stan , Therese 28 år bor i stan jobbar på guldfynd men är nu mamma ledig till världens finaste systerson Alevxander, hon bor även med sin pojkvän Kristian, Alex pappa ;)  mina föräldrar skilde sig när jag var 5 år så har massa bonus syskon. Min mamma är gift med Ingemar, han har två barn Johan 23 år och har en dotter som heter sigrd som är 5 månader, dom bor på tjörn, sen är det kristina hon är 26 och bor i stan med sin pojkvän. Min pappa är gift med Bettan som oxå har 2 barn, Mia, bor på orust med sin pojkvän och hennes två söner, Nicolas 8 år och Adrian 4 år, Mats bor i stan med sin tjej o deras son William 3 år, dom väntar även ett till barn ;)  sen har jag min lillasyster Annie hon är 15 år och bor i ale :)

Har ävem min lilla bebis, Ella min hund :) <3


 


Jag och mina systrar för ett antal årsen :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards