miccibojj

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

02 – Mina rädslor

Av miccan - 29 maj 2011 19:00

Jag har haft många rädslor i mina dagar, just nu är jag sjukt rädd för ormar, jag får panik och skulle nog börja grina om jag såg en ute i naturen, jag jobbar lite smått på det och brukar hålla johan och deras orm när jag är där ;)  men att se en ute naturen lös är fruktansvärt hemskt, en annan rädsla jag har är att få tillbaka min deprision och just därför vägrar jag sluta med mina antidepresiva jag ätit i ca 4 år, jag vågar inte för att jag är så rädd att falla tillbaka... men så länge dom hjälper mig så funkar det för mig ! Rädslan av att förlora mina nära och kära är oxå ganska stor, och tanken på att allt kommer försvinna när man dör, jag kan få fruktansvärd död ångest om jag börjar tänka på det, var hamnar man sen ? tar allt bara slut, det är läskigt !!


  läskigt !! ;D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards