miccibojj

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Julafton :)

Av miccan - 26 december 2010 00:23

Vaknade och åkte med mamma in till std , vi köpte lite saker o så :) sen en snabbis till mormor bytte julklapp med Bella, fick ett jätte fint halsband :)

sen hem, hooppa in i duschen, vid 4 tiden kom tess,kristian o Alex :) vi öppna julklappar :) fick dansspel till mitt wii, en rosa kontroll , mjukisdress,presentkort,pengar  och lite småsaker :) sen var det dax att göra sig iordning, vid halv 7 kom Ulle med familj o Eva med familj, kändes skumt när vi var så få :P  vi käka julmat o sånt, fick pengar och presentkort :) sen vid 9 kom jimmie o hämtade mig så åkte vi hem till emma, där zacke o ängel var :)  sen kom micke och pirelli oxå en stund, vi kolla tv, drack öl o rökte vattenpipa :) sen sov jimmie hos mig :P


   


     


Juldagen

Jimmie åkte hem vid 1 eller nått sånt, käka lite gjorde mig iordning lite lätt o sen åkte vi hem till farmor o farfar, fickk jätte god mat o så :)  fick ramar,pengar o lite duschgrejjer, har ju redan fått julklappen av pappsen , ett wii för er som inte vet ;) hiihi, sen åkte vi hem, när jag kom hem träffade jag emma, vi snacka massa o så, sen gick vi ut o träffa max :) sen skulle emma åka hem så träffa jag maggis o var hemma hos dom lite :) har dansat lite ikväll o så :) ska kolla på film o sova nu :D  sjukt sugen på att handla på rean :D får la se om jag kommer mig in till torget imorgon :P




miccis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards