miccibojj

Alla inlägg den 12 december 2010

Av miccan - 12 december 2010 21:26

Hallojsan :)

har haft en go vecka, i fredags var jag hos min lilla bebis o mös med honom :)  sen tog jag bussen hem vid 4 tiden, när jag kom hem käka jag o så, tog en dusch o kolla idol med mamma, sen gick jag ut o träffa emma, vi satt hemma hos henne o drack lite öl o umgicks med hennes föräldrar :D mycket mysigt var det ..


Vaknade ganska tidigit på lördagen, tog en cigg med maggis, sen kom emma o elin upp o jag tog några snabba bilder på emma, sen gick vi till tappen oxå.. sen gick jag med emma o dom hem till henne, vi kolla på tv o var sociala med allt folk som var där :) sen gick jag hem, käka o gjorde mig iordning, sen åkte jag emma o bella till ucklum, träffa massa gott folk :) hade en kanon kväll, sen fick jag mysigt besök på natten (A)


Vaknade sjukt tidigt idag, typ halv 10 :o

gick ut o träffa emma, sen gick jag med henne in och hon gjorde sig iordning, sen gick vi ut o fota henne :D  sen gick jag hem, la mig i sängen o kolla film sen somna jag en stund :)  vaknade o emma o elin kom hem till mig o emma skulle fixa över sina bilder :) sen kom zacke o emma oxå, så gick vi en promenad runt häggvall, zacke hade med sig lilla vilda så lekte med henne i snön, massa mys var det ! <3


Nu sitter jag och ser på beck och ska snart hoppa in i duschen :)


så här såg man ut inför kvällen ;)


 

En mycket sexig bild perelli tog ;) haha


 

En av bilderna jag tog idag :)


Hade bra Puss miccis <3 


    

Ovido - Quiz & Flashcards