miccibojj

Alla inlägg den 8 december 2010

Av miccan - 8 december 2010 22:41

Har haft en kanon helg, i fredags vare lite chill hos mig med martina,daniel,robert o erik :) sen drog vi oss till robbans där patrik o massa andra var :D Robert,erik o daniel drog ganska direkt, sen kom tjompa o alex o hämtade martina så drog jag med Patrik,Johan,Fredrik o Robin till hk..


Lördagen var soft, åkte med mamma in till std, köpte mig 2 linnen och present till adrian.. sen tog jag bussen till kungälv, malin,milla,carro o elin mötte mig där så åkte vi hem till malin o dom :) började göra oss iordning o så :) sen kom de massa folk under kvällen, en mycket mysig o trevlig kväll (: somnade la vid 7 eller något, vakna halv 1, städa lite sen åkte vi till pizzan o käka, super gott !! :)

sen tog jag bussen hem, var svin trött :P


Måndag, började med skola som vanligt, slutade efter första lektionen så tog en tripp till staden o hem till syster o älsklingpöjken :D han är så söt , skrattar o myser bara hela tiden <3

Tisdag var jag på kungälvs sjukhus på röntken, de var lite läskigt, var sen ledig rästen av dagen, så sov jag typ 5 tim på dagen :P  gick senare över till martina, jag martina o maggis fixa naglarna skit coolt :) kommer nog bild någon dag ;)

Idag har jag varit i skolan, hade redovisning av bilderna vi fotade i studion förra veckan , blev bra tror jag :)  träffade alex en sväng för hon var i kungälv, :) sen hade vi idrottsprov som jag knappt pluggat något alls på, trodde de skulle gå skit som förra året, men jag fick G o jag blev super glad :D hihihi

sen slutade vi, när jag kom hem la jag mig o kolla film o mös, sen gick jag en promenad med emma o fanni :) sen duscha jag o så, gick över till martina o dom så kom loppan,alice o tjompa :D  helt galna människor :) <3


Nu kollar jag på en film o ska snart sova :) Puss <3


 


Blir en liten söötning bild på min älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards