miccibojj

Alla inlägg den 16 december 2010

Av miccan - 16 december 2010 09:14

Onsdag: Var i skolan, först på morgonen satt jag o emma i biblioteket i 2½ timma o plugga,  skulle göra det vi måste göra på webbdesignen, gjorde typ masssor men sen när jag kolla så var typ allt fel så måste göra om det, DET SUGER!

sen hade vi gympa, juldans :D  dett var faktiskt ganska kul ;P sen kom Ingemar o hämta mig i skolan o vi åkte till bäckebool o köpte min julklapp som jag ska få av min far i julklapp, ett wii med wii fit + :D  så när jag kom hem blev det att spela, kunde ju inte vänta :P  tränade i en timma ungefär, var ute o jogga, gjorde lite yoga o lite allt möjligt (: sen när syster kom hem var hon med mig o spela :)

Sen bakade vi pepparkakor, det var jätte mysigt :) <3


Nu sitter jag i skolan o har svenska , ska göra en jävla tidning som skulle vart klar idag som jag inte ens har börjat på, men tydligen hade nabben flyttat deadline till efter jul, får la se om jag kan få tummen ur o börja med de iaf, men jag fattar inte typ, det suger... måste fixa  med min stora sak till ulfs lektion oxå :/  allt nu i slutet känns det som....


Idag är min älsklings jessie i skolan iaf o hoppas på att maloon kommer oxå :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards