miccibojj

Alla inlägg den 2 december 2010

Av miccan - 2 december 2010 21:57

Dagen började ju inte så bra dåva som ni kanske såg på de tidigare inlägget ;)  men sen kom jessie&malin o med dom kan man inte ha tråkigt så dagen blev bra ! vi gick till pizzan o käka, sen hade vi mediekomunikation , så fotade vi de vi skulle gjort på fotolektionen igår, i studion skulle man fota uttryck med olika ljussättningar, jag fotade jessie som skulle vara lite hård typ, jessie fota malin som skulle vara glad och malin fota mig som skulle va depp, bilderna blev riktigt bra faktiskt !  missade mitt utvecklingssamtal nästan skulle ha de kl 2 så kom jag på de typ kvar över, panik enock kommer döda mig var min enda tanke :P  men hon var lugn och vi hade de senare för personen som skulle ha efter mig kom inte så fick hennes tid :)


sen tog jag bussen hem, satt o snacka med johan o börve, mycket trevligt må jag säga (:  när jag kom hem la jag mig i min varma säng o kolla klart på en film jag börja kolla på igår, sen gick jag,emma o martina o mötte fanni vid bussen, snacka lite o så, massa mys med mina flickor <3

sen gick alla hem till sig, men martina kom strax över till mig, vi satt o cama med alex :P hihi.. sen gick martina hem, jag kollade på sos västkust med syster :)  sen tog jag mig en varm o go dusch och nu ligger jag o kollar film :)


Imorgon blir de läkarn och sen skolan om jag hinner till min enda lektion, men dock måste jag endå till skolan för ska ha möta med enock och deni ^^


vill till ale i helgen,får se om jag åker dit imorgon eller kanske på lördag :P  eller så kanske de blir något helt annat, vem vet :)


här kommer bilder från dagens foto lektion :)


     




Puss   

Av miccan - 2 december 2010 10:22

Sitter i skolan på engelska lektionen, har ju inte engelska men sitter med endå för har inget annat att göra. Läraren började snacka med mig o jag fatta inte ett skit, pinsamt för alla kolla på mig och jag hatar det, jag suger !! skulle inte suttit här o hört på skiten för nu är min dag förstöd! Jag sa inget och efter en stund sa jag " jag tänkte bara sitta här om det är okej"  så säger hon, de där var gulligt fast på engelska, det förstog jag ju faktiskt ! DUKTIGT ^^


Har haft svenska där jag inte gjorde ett skit för jag fattar inte, känner verkligen att de går bra för mig i skolan ! NAAAAAAAAAAT....

Ska ha utvecklingssamtal sen oxå, de kommer ju bli en bra dag det här !


Igår var en bra dag, försov mig dock o hade inga lektioner typ, efter skolan drog jag in till stan, gick lite o kolla själv innan fanny sluta, sen mötte jag henne och vi kolla lite, köpte julklappar till nicolas, adrian och mami :)  sen köpte jag ett linne, ett skärp och skor till mig själv ;) det var jätte mys ! <3


allt jag hade att säga dennna gång, men vi hörs <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards