miccibojj

Direktlänk till inlägg 20 december 2010

leende guldbrända ögon

Av miccan - 20 december 2010 21:00

Sitter hemma hos Emma o försöker plugga, de går inge bra för allt skiter sig, fan oxå det som ska vara inne idag ..... igentligen typ för flera veckor sedan. Missade skolan idag, försov mig ganska rejält ^^ men imorgon är det avslutning och sen ett efterlängtat jullov behöver verkligen vila upp mig så sjukt trött och har haft så mycket i skolan nu det senaste :s


Helgen har varit super, i fredags vare mys hemma med Emma,Fanny,Emma,Cissi o Maggis :) vi åt tacos o mööös :D sen drog jag,emma,fanny o cissi på fest på orust, en ganska seg fest, men vi dansade och hade jätte kul :) Lördagen var chill , sov länge o bara tog det lugnt, sen kom Emma o Jimmie o jag skulle fota dom :)  sen åkte jag med dom till orust, gick över till mina små älsklingpöjkar en sväng, Nicolas blev jätte glad att se mig o det är alltid lika roligt :) sen kom Emma,jimmie,zacke,rasmus o bella o käka pizza hos mig, sen satt vi hemma hos mig o drack o sköta typ :P mysigt vare (: sen på söndagen drog jag hem vid 3 eller 4 typ :) bakade pepparkakor med maggis o sen gick vi ut o åkte stjärtlapp :D  massa mys :) i lördags gjorde jag sidecut oxå :)  as nöjd ! :D





Mina o maggis fina pepparkakor :D

   


Fotade emmas mage oxå :D

 


Snygga bilder på emma o jimmie :D

           


Här är min sidecut :D


 




Puss Miccis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards