miccibojj

Direktlänk till inlägg 14 december 2010

en miljon på banken men inget att leva för.

Av miccan - 14 december 2010 10:45

sitter i skolan lyssnar på musik o gör typ ingenting, varken jessica eller maloon är ju här så de suger, jag är hungrig, men har inga poengar till mat :( 

ska jobba med seriefiguren hela dagen från 09.30-16.00 fast vi brukar kunna gå tidigare :P  sitter med emma i klassrummet o chillar föör de går inte rikgit sm jag har tänkt mig.. gårdagen var mys, var med emma i std först vi var jätte duktiga, :D sen åkte vi hem, martina kom hem till mig sen komma emma,h oxå, så gick jag o emma,h och kolla på luciatåget på häggvallskolan , dom var riktigt bra alla som sjöng var grymma :P  sen gick vi hem till mig o plugga zacke kom oxå, sen vid 22.30 typ drog dom så jag gick o la mig o somna hur gött som helst. får se vad jag ska göra idag, kanske plugga med emma eller bara ta de lugnt, träna typ :D


hörs senare <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards