miccibojj

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av miccan - 25 juli 2011 23:22

haft en kanonhelg, i fredags fick jag vara ledig pga ryggen, var hos läkarn, dom kom nu på att det var nog ryggskott ist för urinvägsinfektion , bra där (Y)

jaja, jag blev lätt överraska,d av att jag hade ryggskott eftersom jag anser att det är något som äldre får :P men icke, lilla miccis fick det :(

 när jag kom hem kom Tess&Alex hem till oss, det var mys o lillepöjken kan krypa lite smått nu oxå (Y) sen kom älsklingen o vi åt tacos, sen åkte vi o emma till std o träffa Engel,Anton,Simon o jocke :) sen hem o duscha o lite sånt, sen åkte vi hem till orust o sov för på lördagen blev det upp tidigt för att åka till danmark :) Jag,älsklingen, Emmis o Engel åkte på en liten tripp :D vi bodde på lyxhotell o det var soft som tusan , ville inte lämna rummet typ ;) vi var ute på stan o kolla läget o hade det as mysigt !! :) på söndagen var de dåligt väder, de var lite tråkigt, men vi bestämde oss för att dra till christiania för att kolla läget, det var skeft som fan :P hahaha. på vägen hem stanna vi i tylösand o dom där 3 idiorerna bada när de var 13 grader ute o storm :P hahahaha. när vi kom hem fick vi skynda oss till orust o sen std för att sälja audin , så imorgon drar jag , jimmie o hans far o köper ny bil ;) heheheeh. puss o god natt


 




Av miccan - 25 juli 2011 23:18

I don't know how you do what you do
I'm so in love with you
It just keeps getting better

I wanna spend the rest of my life
...With you by my side
Forever and ever

Every little thing that you do
Baby, I'm amazed by you

The smell of your skin
The taste of your kiss
The way you whisper in the dark

Your hair all around me
Baby, you surround me
You touch every place in my heart

 

Ovido - Quiz & Flashcards