miccibojj

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av miccan - 1 juli 2011 18:39

I veckan har det varit jobb och andra trevligheter :)


Måndag, blev väkt tidigt av Emma och Johannes, vi tog det lugnt och så, sen när Jimmie kom hem grilla vi med frida och rasmus :)  sen gick jag,frida,emma o zacke ner till havet så fridas hund kunde bada :) tis o ons blev det jobb :D och på onsdagen sov emma o johannes hos oss, och sen på torsdagen åkte vi till stan och hälsa på tess o alex :) efter det blev de käka på paprika :D när jag kom hem blev det mys med älsklingen :)  idag har jag varit på torp med mami, köpte mej lite nya skal :P ett par jeans-shorts, en t-shirt, en tjocktröjj och underkläder :) en riktig mysdag med mammsen, det var länge sen ;) nu har jag duschat och gjort mig i ordning och ska strax åka till jobbet på afterwork, det blir äta o spela lite kubb o så :) men för mycket får det ju inte bli eftersom man jobbar imorgon ;)


  mina gosepojkar :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards