miccibojj

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av miccan - 14 juli 2011 21:22

Har inte orkat skriva på ett tag, har jobbat hela veckan o sen bara typ sovit, förra helgen gjorde ja ingenting, tess o alex var här o jag jobbade, älsklingen sov hos mig på fredan :) på lördag kväll blev de lite tjej mys hos mig, Emma,Tina,Martina,Veronica o Fanny var hos mig :) det var mysigt :D sen fick jag sova själv, de var mörkt o ensamt :(  hehe. på söndagen kom emma tillbaka till mig, vi gick ner till Mia o dom och tog med nicolas o adrian till havet o fiska krabbor med dom :P sen åt vi på bettans cafe :D sen kom älsklingen hem och vi åkte hem till mig, såg på film o myste o sen har de bara vart jobb, sov hemma med älsklingen igår, saknar honom när jag är hemma, vill hellre sova hos oss o mysa med honom, nu har jag bara en dag kvar denna veckan o sen blir de attt vara ledig i helgen, ska försöka uppdatera lite bättre :P lägger upp lite bilder från förra helgen o veckan :)


        blev en bild från skara förra veckan oxå ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards