miccibojj

Direktlänk till inlägg 25 juli 2011

vi levde i lyx

Av miccan - 25 juli 2011 23:22

haft en kanonhelg, i fredags fick jag vara ledig pga ryggen, var hos läkarn, dom kom nu på att det var nog ryggskott ist för urinvägsinfektion , bra där (Y)

jaja, jag blev lätt överraska,d av att jag hade ryggskott eftersom jag anser att det är något som äldre får :P men icke, lilla miccis fick det :(

 när jag kom hem kom Tess&Alex hem till oss, det var mys o lillepöjken kan krypa lite smått nu oxå (Y) sen kom älsklingen o vi åt tacos, sen åkte vi o emma till std o träffa Engel,Anton,Simon o jocke :) sen hem o duscha o lite sånt, sen åkte vi hem till orust o sov för på lördagen blev det upp tidigt för att åka till danmark :) Jag,älsklingen, Emmis o Engel åkte på en liten tripp :D vi bodde på lyxhotell o det var soft som tusan , ville inte lämna rummet typ ;) vi var ute på stan o kolla läget o hade det as mysigt !! :) på söndagen var de dåligt väder, de var lite tråkigt, men vi bestämde oss för att dra till christiania för att kolla läget, det var skeft som fan :P hahaha. på vägen hem stanna vi i tylösand o dom där 3 idiorerna bada när de var 13 grader ute o storm :P hahahaha. när vi kom hem fick vi skynda oss till orust o sen std för att sälja audin , så imorgon drar jag , jimmie o hans far o köper ny bil ;) heheheeh. puss o god natt


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards