miccibojj

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av miccan - 9 mars 2011 13:40

Porriga frågor:
1. När hade du sex senast? måndags
2. har du blivit med barn någon gång? Nä
3. vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? vene :P
4. vem är den bästa du har haft sex med? Jimmie
5. vem är den sämsta du har haft sex med? hahaha
6. har du haft sex med någon kompis? mja kanske man kan kalla de
7. vem var en slump att du hade sex med? ja vene :P
8. Ångrar du någon av dom? Ja
9. var du kär i alla? Nä
10. är/har du varit en player? Nä
11. När blev du av med oskulden? När jag var 16

Har du haft sex i...
12. Ett badkar/dusch? Ja
13. på ett tak? Nej
14. en toalett? på en ja
15. i en skog? Ja
16. i en säng? Ja
17. i en husvagn? Ja
18. i en bil? Ja
19. När var din första kyss? vene, längesen
 20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? Hm, 26
21. Hur många seriösa förhållande har du haft? 2
22. Hur många oseriösa förhållande har du haft? många
 23. När kramade du någon senaste? imorse
24. Saknar du någon speciell nu? Ja
25. Har du svårt att bli kär? Ja
26. När kysste du någon senast? imorse
27. Ångrar du det? Näe
28. är du singel? nä
29. när fick du en komplimang senast? imorse
30. Har du träffat någon internetperson? beror på hur man ser det
31. vem vill du ha sex med? jimmie :D


 


min kärlek<3

Av miccan - 9 mars 2011 13:24

Ledig måndag och tisdag var bara hemma o tog det lugnt, fotade med martina i går :) här kommer lite bilder :D


             


Titta o njut, love miccis <3

Av miccan - 9 mars 2011 13:09

Blev riktigt opepp nr jag såg att ddet var snö ute idag, jag menar igår var det sol o jätte fint väder fick verkligen vårkänslor, men nejdå de vara inte så länge..

Heelgen var kanon, i fredags blev krogen, började med förfest hemmaa hos chris, massa gott folk, vi hade mycket trevligt :) sen tog vi bussen till stan, vi sjöng o hade de jätte kul :P  se blev de trädgår'n :) vi var där ca en timme innan o stog ganska långt fram, men sen hade det varit konsert så dom öppna en timme senare :o  men väl inne var det jätte kul :D vi dansa som galningar o hade jätte kul (:  sen blev det donken med chris o sen bussen med alla igen :P när jag kom hem var jag helt slut, så somnade direkt :P  Lördagen var as soft, låg o kolla film hela halva dagen typ , sen på kvällen var jag med martina o veronica vi spela giutar hero o lite så, sen spela jag risk med jonas o johan :)  söndagen var oxå chill spela lite giutar hero o färga håret o så :)  sen kom min älskling hem :D saknat han massa <3


Bild från ifredas :D


    


köpte denna i söndags  


love miccis <3

Ovido - Quiz & Flashcards