miccibojj

Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

fåglaarna kvittrar o snön faller ner ...

Av miccan - 9 mars 2011 13:09

Blev riktigt opepp nr jag såg att ddet var snö ute idag, jag menar igår var det sol o jätte fint väder fick verkligen vårkänslor, men nejdå de vara inte så länge..

Heelgen var kanon, i fredags blev krogen, började med förfest hemmaa hos chris, massa gott folk, vi hade mycket trevligt :) sen tog vi bussen till stan, vi sjöng o hade de jätte kul :P  se blev de trädgår'n :) vi var där ca en timme innan o stog ganska långt fram, men sen hade det varit konsert så dom öppna en timme senare :o  men väl inne var det jätte kul :D vi dansa som galningar o hade jätte kul (:  sen blev det donken med chris o sen bussen med alla igen :P när jag kom hem var jag helt slut, så somnade direkt :P  Lördagen var as soft, låg o kolla film hela halva dagen typ , sen på kvällen var jag med martina o veronica vi spela giutar hero o lite så, sen spela jag risk med jonas o johan :)  söndagen var oxå chill spela lite giutar hero o färga håret o så :)  sen kom min älskling hem :D saknat han massa <3


Bild från ifredas :D


    


köpte denna i söndags  


love miccis <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards