miccibojj

Alla inlägg under mars 2011

Av miccan - 28 mars 2011 14:49

Inte hunnit skrivit på ett tag nu.. Nu är det måndag igen, helgen går så himmla fort, men denna helgen har jag gjort mycket känns det som :P  en härlig helg !!


Förra veckan vare stenungsund med emma.w :)  och rida med emma.H :D  mysigt vare !! sen vare la de gammla vanliga typ ;)  Fredagen var fullspeckad, först var det skolan, sen åkte jag till tess o passa Alex&Leon meddans Tess&Ellan gjorde tårtor :P var ute o gick med Alex o så :P sen kom Jimmie o hämta mig, vi åkte hem, käka, gjorde oss iordning o sen körde mamma oss till stenungsund där vi mötte Pirelli&Daniel, så tog vi bussen in till stan där vi mötte Mike&Ricky , sen gick vi till PC och vi hade sjukt kul :D  synd bara att man inte hade någon att dansa med ;)

Var hemma vid 4 då somna jag gött :D


Sen fick man gå upp i hyffsad tid på lördagen och göra sig iordning för dop :) jag o Jimmie fick ta vägen om orust o kom lite sent :P hehe. sen åt vi o fika o så :D  dom fick jätte fina presenter o alex var lika snäll som alltid :)  sen drog vi hem, skulle spelat caddan med johan o robert men vi var hellt slut så gick o la oss :P


Upp tidigt på söndagen igen för att åka till ullared :D det var jag jimmie,martina o veronica :D trevligt var det ! :D  när vi kom hem åkte vi till jimmies pappa o hade med oss ella så hon o mellec kunde leka :D det var trevvligt :)


Idag årka jag inte gå upp, så blev ingen skola, har jääte ont i örat oxå, värker typ :o hoppas på att emmis kommer hit en sväng sen :)  det är sol o jätte varmt ute :D så sjukt för det snöa lixom igår :o haha.  Nu ska jag gå ut med min hund, o vänta på att min älskling ska komma hem <3


          Tavlan har johan målat sjukt grymt är det :D  sen fick han ifk dräkt (Y) converse :P och massa fina saker :D min gosunge ! <3


Love miccis ! <3

Av miccan - 21 mars 2011 10:39

Ja då var det måndag igen, seg som fan och vill bara hem o sova, är hungrig oxå :( har typ inga pengar heller o i matsalen är de äcklig mat.. vilka problem jag har ^^


Helgen har varit helt okej, inte mått alls bra, har varit sjuk o kunde inte jobba i lördags :/  Fredagen var jag hemma med pälski o mös, somna jätte tidigt :P gott var det, Lördagen började med en go dusch, sen hem till Jimmies pappa o fika lite o tjöta :) sen hem till hans mamma o åt mat :P  sen åkte vi till zacke där Emma, Tina, Engel,Anton,Pirelli och Mickan var (:  jag fixa iordning mej o vi föra lite :P vid 9 åkte vi mot myckleby stugan där det var 18 årsfest för Jennifer o Natta, sjukt mycket folk o mycket bråk .. Drog hem vid 2 tiden o somna som en stock :P söndagen blev det bara chill, såg på film o bara slappa , men endå är jag helt slut idag :P så idag blir det bara att ta det lugnt, hoppas på lite massage men det lär jag ju inte få (A) hehe.


Har väl inte så mycket mer att säga för tillfället, men hoppas att veckan går fort för till helgen blir det en kanon helg, hoppas jag ;)


 


Love miccis <3

Av miccan - 17 mars 2011 22:36

Har varit en soft dag i skolan, började med svenska som för övrigt är dötrist utan nabben :(  sen hade jag håltimma, så jag o cissi gick hem till Alex, där fick vi bulle o te :) det var mysigt :P sen tillbaka till skolan o ha MDK , "jobba" med tidningen o ha allmänt ryck som bara min klass kan ha typ :P glömmde logga ut från fb så blev gott facerapead idag kan man säga ;P  men men sånt som händer, fb är ju inte så seriöst såatteh ;)  sen blev det iaf att åka hem, ut o övningsköra lite och sen hem till Marina och spela lite giutar hero :D  sen blev det almö livs med Jonas,Martina o kalle mötte Emma o Tina där, så åkte jag o Martina med hem till Emma, vi satt o tjöta o hade det mysigt :) nu ligger jag i min säng alldeles ensam, får la se hur jag ska kunna sova själv inatt ;) hehe. 


morgondagen blir la antagligen att ta det lugnt och så eftersom att jag ska jobba på lördag, men på lördag blire fest, härligt känns som att det var ett tag sen nu, som man var på något riktigt, förutom krogen då , men det är inte samma sak tycker jag inte..


 



PUSS <3

Av miccan - 17 mars 2011 07:32

Tro det eller ej men jag är vaken , tidigt oxå, har tid att blogga innan jag går till bussen , hehe ;)  har världens träningsvärk,  efter gympan i skolan igår :P ahahha.,

solen skiner o solbrillorna ska på, underbart väder :) kunde vart lite varmare men man ska väl inte klaga ;) hehe men man blir ju lite lurad ser ut att vara jätte varmt o skönt så är det kallt, fast det är ju mest på morgonen ;)


nu har jag inget mer o skriva o får la hoppa upp så jag inte missar bussen ;)


  bild från när vi var hos maggis förra fredagen ;)

Love Miccis <3

Av miccan - 14 mars 2011 10:58

Sitter i skolan och har svenska nu, en vikarie som är lite smått skum, nabben är tydligen sjukskriven till april eller något sånt, slutar sent idag och det är segt, har webbdesign o det är ganska chill iof, ska nu skriva en dikt på svenskan, hur detta nu ska gå, har ett ämne som är " vi och dom "  vettefan hur jag ska klara detta men det löser sig säkert ;) hihi


igår var jag o jimmie hemma hos emma och kolla film med henne o Tina, vi hyrde en film , exorcisten den sista tydligen, den var dryg som fan , och skulle vara den läskigaste i år eller va det nu stog, men nej, skratta mest hela filmen :P  slutet var värdelöst :P men den var ju endå okej, ;D


 



nu får man la försöka skriva sej en dikt ;) hehe hörs senare eller imorgon , love miccis

Av miccan - 11 mars 2011 16:39

Ja jag måste till h&m när jag fått lön iaff, massa sygga kläder , och jag behöver lite frescha vårkläder känner jag :D


  mums på detta :)        love miccis <3

Av miccan - 10 mars 2011 15:17



Blev ingen skola idag heller eftersom jag bara hade en lektion mellan halv 1 och 2, kändes onödigt då, så jobbar med det nu hemma istället!



Micccan hissar o dissar ! ;)


 


  • Att jag har världens bästa pojkvän!
  • Att det redan är helg snart!

 


  • Vädret!
  • skolan!
  • att jag inte har några pengar!


love miccis! <3

Av miccan - 9 mars 2011 13:40

Porriga frågor:
1. När hade du sex senast? måndags
2. har du blivit med barn någon gång? Nä
3. vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? vene :P
4. vem är den bästa du har haft sex med? Jimmie
5. vem är den sämsta du har haft sex med? hahaha
6. har du haft sex med någon kompis? mja kanske man kan kalla de
7. vem var en slump att du hade sex med? ja vene :P
8. Ångrar du någon av dom? Ja
9. var du kär i alla? Nä
10. är/har du varit en player? Nä
11. När blev du av med oskulden? När jag var 16

Har du haft sex i...
12. Ett badkar/dusch? Ja
13. på ett tak? Nej
14. en toalett? på en ja
15. i en skog? Ja
16. i en säng? Ja
17. i en husvagn? Ja
18. i en bil? Ja
19. När var din första kyss? vene, längesen
 20. Hur gammal var ditt äldsta hångel? Hm, 26
21. Hur många seriösa förhållande har du haft? 2
22. Hur många oseriösa förhållande har du haft? många
 23. När kramade du någon senaste? imorse
24. Saknar du någon speciell nu? Ja
25. Har du svårt att bli kär? Ja
26. När kysste du någon senast? imorse
27. Ångrar du det? Näe
28. är du singel? nä
29. när fick du en komplimang senast? imorse
30. Har du träffat någon internetperson? beror på hur man ser det
31. vem vill du ha sex med? jimmie :D


 


min kärlek<3

Ovido - Quiz & Flashcards