miccibojj

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

solen skiner =)

Av miccan - 28 mars 2011 14:49

Inte hunnit skrivit på ett tag nu.. Nu är det måndag igen, helgen går så himmla fort, men denna helgen har jag gjort mycket känns det som :P  en härlig helg !!


Förra veckan vare stenungsund med emma.w :)  och rida med emma.H :D  mysigt vare !! sen vare la de gammla vanliga typ ;)  Fredagen var fullspeckad, först var det skolan, sen åkte jag till tess o passa Alex&Leon meddans Tess&Ellan gjorde tårtor :P var ute o gick med Alex o så :P sen kom Jimmie o hämta mig, vi åkte hem, käka, gjorde oss iordning o sen körde mamma oss till stenungsund där vi mötte Pirelli&Daniel, så tog vi bussen in till stan där vi mötte Mike&Ricky , sen gick vi till PC och vi hade sjukt kul :D  synd bara att man inte hade någon att dansa med ;)

Var hemma vid 4 då somna jag gött :D


Sen fick man gå upp i hyffsad tid på lördagen och göra sig iordning för dop :) jag o Jimmie fick ta vägen om orust o kom lite sent :P hehe. sen åt vi o fika o så :D  dom fick jätte fina presenter o alex var lika snäll som alltid :)  sen drog vi hem, skulle spelat caddan med johan o robert men vi var hellt slut så gick o la oss :P


Upp tidigt på söndagen igen för att åka till ullared :D det var jag jimmie,martina o veronica :D trevligt var det ! :D  när vi kom hem åkte vi till jimmies pappa o hade med oss ella så hon o mellec kunde leka :D det var trevvligt :)


Idag årka jag inte gå upp, så blev ingen skola, har jääte ont i örat oxå, värker typ :o hoppas på att emmis kommer hit en sväng sen :)  det är sol o jätte varmt ute :D så sjukt för det snöa lixom igår :o haha.  Nu ska jag gå ut med min hund, o vänta på att min älskling ska komma hem <3


          Tavlan har johan målat sjukt grymt är det :D  sen fick han ifk dräkt (Y) converse :P och massa fina saker :D min gosunge ! <3


Love miccis ! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards