miccibojj

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Fredag 19 november

Av miccan - 19 november 2011 00:18

Då var det fredag igen, dagen började med att jag försov mig till mitt utvecklingssamtal (Y) bra där miccaan, men ringde min lärare så de löste sig, tog första bussen som gick o åkte till skolan, på bussen fick jag fruktansvärda smärtor i ryggen, trodde seriöst att jag skulle svimma av smärta...

 När jag kom till skolan fick jag ha utvecklingssamtal, låg inte så jävla bra till o måste va i skolan hela tiden nu, men jag gilar enock, hon vill ens bästa o vill hjälpa än, hon är rättvis och ärlig, och en helt underbar lärare! :)

sen blev de käka o lite sånt, sen svenska sen slutade vi :)

 åkte hem, Emma o Marcus mötte mig ochh vi gick hem till mig, käkade lite o kolla tv, gjorde inte så mke där bara tog de lugnt gick en promenad till tappen o lite sånt, sen gjorde vi tacos (Y)  sen åkte vi ut och hämta fabio och åkte ner till otto och chilla där, ddrack ett glas vin o bara mös :) borde dock redan socit för längesen eftersom att jag ska upp till skolan tidigt imorgon, vi har öppet hus o då måste vi vara där, blir ju såklart lediga på måndag ist och då blir det ullared (Y)


vi hörs imorgon mina kära vänner :) <3


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards