miccibojj

Alla inlägg den 17 november 2011

Av miccan - 17 november 2011 17:19

 


Yesbox i tisdags hade jag ju mary kay party här hemma, hon ringde mig pga att min kusin isabel skrivit upp mig på någon lista, riktigt roligt var det :) Hon som var hemma o hölll i det var jätte trevligt, gillade henne jätte mycket!

Man ville typ köpa allt, men det är ju så himmla dyrt så fick börja med lite ;)


detta köpte jag


   

Av miccan - 17 november 2011 17:00

Eftersom att jag missa igår så blir de självklart två idag :) kommer inlägg senare om vad jag gjorde igår och vad som händer för spännande idag, kommer även skriva om hur de var med mary kay partyt :D


Ja du, denna blir ju ganska svår, finns många jag älskar, min familj,mina vänner och min hund :) därför tänkte jag att jag lägger upp bilder på dem jag älskar, jag kanske inte tar med alla, men dom jag älskar vet om att jag gör det ! :)


                 

Av miccan - 17 november 2011 16:58


FInns väl inte så mycket att säga, jag läser de flesta skvaller tidningar ;) men gillar veckorevyn bäst tror jag :p

Ovido - Quiz & Flashcards