miccibojj

Alla inlägg den 30 november 2011

Av miccan - 30 november 2011 13:58

Japp sista november i dag och det är 7 grader,sol och blåst, helt sjukt egentligen :p

Jag vet inte vad som är bäst heller, jag menar okej varmt är de eller varmt kan man ju inte heller säga men för att vara november är det varmt :P men de blåser ju som tusan, hatar när det blåser och regnar... Sitter i skolan nu och har foto, dock är det bara jag,fredrik,samuel och linda här så de rockar ju inte jättemycke :P mats springer runt och är yr som vanligt och har ingen kolla på nånting. Måste till bilskolan en sväng sen och efter det blir det att plugga ennu mer natur, så jävla värdelöst :( men min lille pöjk kommer en sväng till mig ikväll så de blir mys :) <3


 


Av miccan - 30 november 2011 13:53

  1. Åka utomlands
  2. få mitt körkort
  3. få honom
  4. flytta
  5. få vissa saker ogjorda
  6. få en ny kamera
  7. ha en vovvsing till
  8. åka till stockholm
  9. ligga

 

Av miccan - 30 november 2011 13:52

Jag har faktiskt inte ätit någon middag idag, det enda jag har ätit är lite vanlijyogurt till frukost och en bit choklad nu i skolan :P

Ovido - Quiz & Flashcards