miccibojj

Alla inlägg den 15 november 2011

Av miccan - 15 november 2011 17:40

Glömde ju nämna att jag har ny header, fast de visste ni ju redan kanske, för de ser man ju ;) säg gärna vad ni tycker!

den är ganska tråkig, haade ingen insperation alls o gjorde den för att den skulle passa nu när bloggen är bredare;)


Ja det blev ingen skola idag pga av min jävla hosta som gör att jaginte får sova om natten, har legat o kollat på film och tänkt massa, o hostat som tusan.... snart kommer en som heter isabelle hit från mary kay o dde blir lite ansiktsbehandling och sminkning med mina girls ikväll, synd bara att folk lämna återbud i sista sekund, men de blir nog bra endå (:


får se om jag skriver senare om hur det var :) annars kommer det imorgon :)

Puss miccis <3


 

Av miccan - 15 november 2011 13:00

 


här är en vbild från i sommras, när jag färgat mitt hår rött precis, hade ingen bra på hur det ser ut nu :)

Ovido - Quiz & Flashcards