miccibojj

Alla inlägg under januari 2011

Av miccan - 6 januari 2011 00:33

Är nu i fjällen o ligger i min säng o kollar på film, efter en ganska jobbig dag, har varit bra och dåligt från och till. bytte till snowboard idag och det var jätte kul, var dock massa lössnö o det var lite jobbigt :P  men rammlade inte en enda gång :P  men de kommer la ;) haha. imorgon skaa vi åka icecarting och det verkar sjukt skojj :)

Jag längtar hem som tusan att få träffa min jimmie o mina fina flickor :) <3

saknar min älskade lilla bebis oxå <3

Har inte så mycket att sääga och har inte tagit så många bilder, men här kommer någon eller några ;) <3


  fiis i backen :)

Av miccan - 2 januari 2011 17:18

Nu sitter jag uppe i fjällen, vi kom precis hit :) och jag saknar min prins ! <3


tänkte lägga upp lite bilder från nyår, hade en grym kväll och tack till alla som va med ! <3


                      blev inte så många, men finns mer på facebook ;) PUss

Ovido - Quiz & Flashcards