miccibojj

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av miccan - 25 januari 2011 18:32

Jag saknar henne så fruktansvärt mycket, vi hade de så bra, vi hade det så kul, sen kom den där skiten o skulle förstöra allt, förlåt för att jag inte orkade vara stark nog. ville ju hjälpa dej mer, men var tyvärr tvungen att tänka på mig själv, våra minnen kommer aldrig glömmas bort!


             

Av miccan - 25 januari 2011 16:18

sitter hemma hos emma o vi pluggar typ, har la inte blivit så mycket sånt utan mest skitsnack och facebook :P men försöker faktiskt att jobba på projektet ellr va man ska kalla det som ska vara klart nästa tisdag, jag ska göra en tandkräm som får dig att sluta röka (Y) haha. får la se hur detta gåt :)

kul att jag har suttis o fixat med grejjen i en timme typ, så laggar photoshop så måste börja om, faan va arg jag blir, orkar inte........

ska nog dra hem snart o mysa med Emma o Johannes :) 

och i helgen kommer tessi och alex o hälsar på så blir la att mysa med dom kan jag tro..


 

Av miccan - 25 januari 2011 12:34

hittade några tips på roliga saker man kan göra om man har tråkigt :P


om du går i skola och har prov men inte har tränat skriv "anonym" istälet för dit namn



Gå till mc donalds och beställ cheese burgare utan ost


Ställ dg ute vid vägen och vinka till alla som åker förbi.


Gå in på närmsta köpcenter med en gräsklippare och säg att de som klippte här förra veckan glömde ta i hörnen.


När du är ute och åker bil så vinka glatt till personer och när dom vinkar tillbaka pekar du finger


gå och se en film på bio 2 gånger . andra gången du går, berätta vad som ska hända hela tiden.


slicka i armhålan på närmaste person och skyll på någon annan


Väck din partner och somna sedan om själv


Läs allt du kan hitta och se baklänges



Haaha, nu vet ni vad ni kan göra när ni har tråkigt ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards