miccibojj

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Emma får orgasm, mitt i skolan :o

Av miccan - 13 januari 2011 10:43

Nämn något som gjorde dig glad igår: jimmie <3
Vad gjorde du kl 08 imorse: gick till bussen

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt o skratta åt emma som fick orgasm till en låt :D

Det sista du sa högt: "ja de blir jätte bra"

Det senaste någon sa till dig: ''miccan jag kan göra typ en sånn här till dig, vill du ha stjärnor oxå ? "

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: macka

Vad var det senaste du köpte: typ pommestallrick

Vad är det för färg på din ytterdörr: vir

Vad är det för väder hos dig nu: soligt o snö

Godaste glassmaken: daim

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mja till en viss del

Sover du tungt: Haha om jag gör.

Drömmer du mardrömmar: det händer.

Trivs du med ditt jobb: Skolan? jarrå

Favoritklädsel: Onepiece

Favoritlåt just nu: hm, finns massa bra

Vad ser du om du tittar till höger: Vägg

Vad gör dig glad just nu: jimmie <3

Vad ska du göra härnäst: jessie kommer snart :D

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Humör just nu: trött

Favoritgodis: choklad

Kläder just nu: mjukis o sånt

Sommarplaner: resa , jobba antagligen :D

Hur många kuddar sover du med: har 7 i sängen :P

Spelar du något instrument: Haha nej,

Morgon eller nattmänniska:  Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: mina vänner o familjen.

Är du kittlig: ibland

Snarkar du: Ja.

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: orm

Längtar du mest efter just nu: min säng

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards