miccibojj

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Min super mysiga dag!

Av miccan - 28 december 2011 01:50

Jag har haft en kanondag, verkligen mysigt ! :)


Dagen började med at Johan och Sigrid kom hem till oss och snackade om att de ska in till std och jag blev lite sugen på mellandagsrean :D så jag åktre med Johan,Jonas,Robert och Oskar in, och självklart SIgge ocxå :) vi åt frukost på bella´s , en fet äcklig pizza ush vad illa jag mådde efteråt :o  sen drog jag,jonas o johan till leksaksaffären,bokia o lindex, på lindex köpte jag en mascara  och en fondationborste på rean :) sen kom Emma in till std och vi åkte till stan, där träffade vi Veronica och Martina :) kolla lite snabbt på rean, köpte en läpppenna, ögonskugga och lösögonfransar på rean :) sen åkte vi mot bergakungen, allt var slutsolt, fanns typ inga filmer runt den tiden vi skulle se :o

 så vi drog till biopalatset och kolla på Martha, Marcy, May, Marlene.. den var okej, ganska tråkig dock, men endå spännande, slutade dovck värdelöst.. men hade iaf en mysig dag med mina flickor :)

När vi kom till std så hämtade Jonas och Robert upp mig och vi åkte till Johan, Jonas köpte nämligen ett sällskapsspel tidigare i std, ANTI MONOPOL hette de, typ som monopol fast endå inte :P hehe. så vi spela med johan och johanna och precis som vanliga monopol så tog det ju ett tag :P  sen drog jag,jonas och robert till donken :P mår dock skit nu efteråt men :/ nu ska jag sova för imorgon blir de antagligen mer shopping på mellandags rean :)


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards