miccibojj

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Min Jul ! :D

Av miccan - 27 december 2011 11:01

Fredag: Jobba hela dagen, från 10.00-20.00 , var ganska mycket att göra men värst var det på morgonen. Efter dagen var jag helt slut. Åkte in till stenungsund o spela bingolotto uppesittarkvällen med Sandra och Jonas :) vi vann inget :( men vi åt grillat, drack lite öl o Jonas gjorde julskinka :) en riktigt mysig dag men somnade som en stock vid 1 tiden :)


Lördag-julafton: Therese o kristian kom och hämta oss vid halv 12 och vi åkte mot orust :) där de var kaos i huset hos pappa, massa små söta bebisar sprang runt o man fick inte en tyst minut :) men mysigt var det :D  dagen var dock lång, seg o tråkigt :P bara massa mat och shit :P hehe... men sen vid 8 kom gullan och hämta mig, så drog vi hem till Tommie på fest :) sjuk kväll men jätte rolig :)  tyvärr var jag tvungen att åka hem när det var som roligast :P


Söndag: mormor och morfar kom och fira jul med oss hemma hos mamma, fick presentkort,pyjamasbyxor och en tv :D

eller tvn kommer, köper den antingen nu i mellandagarna eller när vi kommer hem från fjällen :P  sen körda mamma in mig och sandra till std, jag stannade hos sara och gjorde mig iordning medans jag väntade på att emma skulle höra av sig, vi hade en rolig dag o mycket skratt :)  sen ringde emma och jag gick över till henne :) tog ett glaas vin med hennes släkt, mycket trevligt :) sen drog alla och vi började förfesta, Mikaela kom in oxå :D vid 10 drog vi ner till Harrys :) träfffa massa trevligt folk som jag inte sätt på länge :)  hade en kanonkväll, sen blev de efterfest hos emma med Rasmus,Johannes och robin, blev dock inte så länge :P så vi åkte la hem vid halv 4 eller nått :D


Måndag: vill inte ens tänka på den dagen, ush mådde så dåligt hela dagen, låg i sängen o kolla film o sov hela dagen :P



Bilder fråm helgen !


           


Bilderna från julafton kommer för dom har min syster :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards