miccibojj

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

Kanondag!!

Av miccan - 22 december 2011 00:10

Min dag har varit helt underbar, mycket flängande men endu jätte mysig :) drog till skolan till halv 10, sammlades med klassen och spela julklappsspelet, enock var lika galen som alltid :) fast de var vi alla :P och självklart slutade jag utan paket :( men aja, bara massa godis och skit endå :P hehe. sen blev de gröt och lyssna på calle när han sjöng, grymt bra! Efter det drog jag med mig Petra till stan, vi gick jätte länge och Petra var typ klar med sina julklappar efter 30 min, efter 3 timmar hade jag fortfarande inte hittat någonting :P men tillslut hitta jag julklappar till Emma,Emma och Martina, och dom blev glada tror jag :P för senare när jag kom hem så hade vi julmys hemma hos mig, jag,Emma,Emma,Martina och Veronica :) vi bytte julklappar och spela julklappsspelet :) det var krig och det var längesen jag hade så mysigt och roligt :) jag o Emma fick ingenting, men Martina och Veronica var snälla o dela med sig (A)  Av Martina fick jag ett partyspel(jag är galen i partyspel) och sminkborstar :) av Emma.H fick jag en plåtask och munspray(hon tycker att jag luktar illa :( ) och av Emma.w fick jag en underbar morgonrock , hur mysig som helst :)  efter julklapps öppning bakade vi pepparkakor :) gjorde även ett försök med glasyr men jag tog alldeles för mycket vatten :(   sen gick martina o veronica hem, Emma.w hade gott hem tidigare... Men jag o Emma.H drog iaf hem till henne i std, hon duschade och så, jag satt o tjöta med hennes pappa :) vi skulle dratt till orust egentligen och träffat zacke och hans valp, men dom sov :P så vi drog hem ist o nu ligger jag  i sängen o ska kolla film och sova, ska äntligen få sova ut imorgon och min mobil ska vara på ljudlös så ingen kan väcka mig!! :D


Lägger upp lite bilder från kvällen :) <3


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards