miccibojj

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Dålig på att bloggz nu igen...

Av miccan - 20 december 2011 22:05

Har haft så himla mycket i skolan de två sista veckorna så orken har lixom inte funnits inom mig, men idag blev de ingen skola och bloggen blev mitt offer :D hehe.


 Har varit på torp idag med min lilla Emmis :) skulle köpa klart mina julklappar hade jag ju tänkt, men hitta ingenting, verkligen ingenting, kände inte för att shoppa mycke folk o ba blää på hela skiten med jul :p förstår inte varför folk blir så stressade, eller jo de gör jag visst, man måste köpa till alla, ingen vet vad dom önskar sig, de är dåligt med tid o alla är likadana och då blir det ennu värre..


Imorgon blir det julavslutning i skolan, julklappsspelet och mys med klassen :) måste in till stan också och köpa lite julklappar, ska nämligen ha min jul med mina fina flickor imorgon kväll, och jag har inte köpt till dem ennu :s hehe.

segt att ingen vill gå med mig heller så får antagligen åka själv :p men det löser sig väl alltid :)


Jag måste göra en ny header oxå, men fantasin är lika med noll, jag har massa ideer men får aldrig till de som jag vill, den jag har nu är ju jätte tråkig :(  jaja, men de kommer när de kommer :)


nu ska jag sova så man orkar upp imorgon :) hade fint mina kära vänner :D


 


Bild från min blonda tid ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards