miccibojj

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2011

full rullle

Av miccan - 16 oktober 2011 14:21

Jag har haft fullt upp i 2 veckor nu, inte bott hemma, praktiserat , jobbat o festat :)

fick praktikplats på totalreklam med emma :) jobbade där från 8-5 måndag-torsdag och fredagar var det 8-3 :) förra fredan fick jag åka direkt från praktiken ut till jobbet o jobba till 19.15 , sen vare typ hem o sova sen upp o jobba 7.30 till 12.00 sen hem o göra sig iordning , skulle va på jobbet igen vid 5 för vi skulle till rondo o kolla på tommas ledin :) det var mycket trevlligt, god mat, gött sväng o härliga människor :) sen åkte jag vidare o sov i stan, dagen efter vill jag inte ens komma ihåg fyfan vilken bakfylla, men jag hade sjukt kul i lördags så de var det värt, sen var de en veckas praktik igen, och även börjat träna så har inte haft en lugn stund :P

sista dagen i fredas, åkte hem till mamma o la mig i min egna säng, åt tacos o kolla idol med syster och mamma, la mig tidigt för på lördagen skulle jag upp o jobba 07.30 - 15.00 igen, åkte direkt in till sttd, duschade och gjorde mig iordning, åkte till kungälv - älvängen , skulle på fest hos sara :P det var jätte tråkiga människor o massa idioter, cissi kom o hämta oss vid 1 o körde oss till kungälv, där mamma hämta mig o emma :) la mig i sängen o somna på mommangen :D fått en härlig sovmorgon idag änltigen :) vart en promenad med emma o jonnas o mina lilla vovvsing jätte härligt väder ute :)


  tryckte massa på min onepice på praktiken :)   avslutningstårta :)

    trädgårn med emma :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miccan - 22 april 2012 23:00

http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/   http://blogg.improveme.se/mikelajellstam/ ses där :) <33 ...

Av miccan - 15 mars 2012 16:04

KÄRLEK !<3                                           ...

Av miccan - 15 mars 2012 15:49

Jag är lyckligare än någonsin men vart är min energi vägen ? det är ju så här ni känner igen mihg elleer hur ?   THIS IS MEE!!               ...

Av miccan - 9 februari 2012 09:39


1. Vad är ditt mellan-namn? Sofie och Ellinor 2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Något coolt ;) 3. Är du i ett förhållande nu?  Ja typ :) 4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Hehe. inte så länge så atte ^^ 5. Vem var du t...

Av miccan - 30 januari 2012 15:10

KONTAKTLISTAN I MOBILEN!  Har du pussat nummer 2? Alexander Andersson - nope Vad har du för relation med nummer 20? Simon Engelmark - jadu, vänner typ :) När ska du träffa nummer 30? william hagström - blir ju i skolan imorgon eller på onsdag t...

Ovido - Quiz & Flashcards